Mitsubishi Concept-RA 2008

Ревюта 10 февруари 2008 | AutoDrum.com A- A+ 2256 посещения | без коментари

Mitsubishi Concept-RA предлага уникална интерпретация на спортно купе, притежаващо екзотично излъчване, екипирано с преден напречно разположен двигател, комбиниращ смайващата визия с впечатляваща и носеща удоволствие динамика, която в същото време е по-благоприятна за околната среда.

Дизайн

Разработен като технологична демонстрация на Mitsubishi Motors, Concept-RA показва пропорции на атлетично спортно купе, обвито в динамични плавни линии, създавайки мощен и завладяващ образец на високотехнологичния модерен автомобил. Широките изпъкнали колесни дъги на калниците, подслоняват огромни 21-цолови джанти, демонстрирайки високо ниво на контрол и сцепление чрез последната генерация на S-AWC система. В същото време, изпъкналата от предния капак глава на дизеловия агрегат, подсилва впечатлението за желание на демонстрация на потентния си, икономичен и по-екологичен двигател. Обратният наклон на носът на Concept-RA и трапецовидната решетка подчертават новата дизайнерска идентичност на Mitsubishi Motors.

Плътният червен екстериорен цвят на Concept-RA, акцентира върху плавната мускулеста каросерия, а черният преден капак привлича вниманието към отделението на двигателя, намеквайки за технологичното си развитие и потентност. Интериорът е разработен да демонстрира сливането на традиционното с най-новите технологии и решения. В кокпита са използвани минимално количество прибори, но с максимална функционалност, ергономия и дизайн. Те намаляват физичното и психическото усилие, позволявайки на шофьора да се концентрира изцяло върху пътя. В интериора е използвано голямо количество висококачествени натурални материали, с дизайн предоставящ оптимален контрол, сигурност и “сливане” на шофьора с автомобила.

Механика

Задвижването в Concept-RA е с S-AWC (система за задвижване на всички колела от последна генерация), към която влизат още редица други системи, съставляващи цялостен модул използван в 2008 Lancer Evolution. S-AWC управлява всички компоненти в нея, за да създаде високи нива на контрол над: задвижващия момент, наклоняването на автомобила в завоите и спирането на всяко колело поотделно, откъдето се увеличава сцеплението, стабилността в завоите и цялостния контрол над автомобила. Подобни възможности позволяват на Concept-RA да изпълни възможно най-точно “желанията” на шофьора, независимо дали става въпрос за ежедневна употреба, избягване на извънредни моменти или динамично шофиране на писта.

Mitsubishi Concept-RA е захранен от нов, високопроизводителен и ефикасен 2.2 литра 4-цилиндров 16-клапанов турбо дизелов двигател със системата MIVEC4. Тя отговаря за повдигането на всмукателните клапаните, като работата й се различава в зависимост от натоварването и оборотите на двигателя. Пиезоелектрическият инжектор (от последната генерация common rail) позволява на двигателя да има ниска статична компресия. Агрегатът е снабден с VD/VG (Variable Diffuser/Variable Geometry) турбокомпресори, чиито вътрешни перки могат да контролират въздушния поток през турбината и компресорните плоскости, създавайки оптимално нагнетяване във всеки един момент. Ефикасният, ниско-емисионен дизелов двигател с дизелов катализатор за окисляване (diesel oxidation catalyst - DOC), филтър за азотните окиси (NOx trap catalyst - NTC) и филтър за твърди частици (diesel particulate filter - DPF), покриващ Bin 5 и Euro VI ограниченията за вредни емисии, генерира мощност от 201 к.с. и 420 Nm въртящ момент.

Друга новост е структурата на купето от алуминиева рама, сглобена от пресовани алуминиеви секции и лети под налягане алуминиеви компоненти. Останалите панели по каросерията са направени от специална пластмаса, издръжлива на вдлъбване и лесна за рециклиране. Всичко това увеличава издръжливостта на автомобила при сблъсък, без значение дали е слаб удар на паркинга или катастрофа на пътя.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте