Mugen Honda Civic Type-RR Experiment Spec - Смяна на предавките за 80 милисекунди

Общи 20 януари 2008 | RS-Auto.bg A- A+ 2176 посещения | без коментари

Тази година автомобилното изложение в Токио дойде и си отмина, но тъй като бе открито автошоуто и в Детройт, някой от показаните неща в Япония останаха почти в сянка. Един модел, който не успя да спечели много вниманието извън Страната на изгряващото слънце, бе подготвената от Mugen Honda Civic Type-RR Experiment Spec, с който дебютира и 2.2-литров K20A двигател с мощност от 260 к.с.

Новият двигател е базиран на нормалния 2-литров Type-R, но благодарение на известен тунинг обемът му нараства на 2 157 см3. Това е същият базов i-VTEC 2-литров агрегат, но Honda са намалили триенето отвътре и са модифицирали разпределителните валове. Други новости са подобрени спирачки, амортисьори, пружини и новата система за постоянен мониторинг на гумите „I-TCMS” на Mugen.

Друга област, над която е доста поработено, са настройките на трансмисията. Стандартната ръчна скоростна кутия е заменена от шестстепенна секвенциална кутия, която сменя предавките за светкавичните 80 милисекунди. Автомобилът запазва съединителя, но той се ползва само когато колата тръгва от място. Каросерията на Civic е цялостно променена. В допълнение към новата предна броня от въглеродни елементи, дизайнерите са прекроили интериора и са заменили стандартните седалки със спортни.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте