Nissan Altima Coupe – стил, емоция и изтънченост

Общи 09 януари 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1177 посещения | без коментари

Nissan подготвя за пускане и на европейския, освен на североамериканския пазар спортен вариант на известния си модел Altima – Nissan Altima Coupe. Колата разширява моделния ред на фирмата с интересно предложение в сегмента на средноразмерните купета и ще се стреми да завоюва сърцата на по-младите купувачи. Автомобилът е по-къс, по-нисък и с по-малко междуосие от четиривратата Altima и носи в себе си чертите едновременно на този седан, както и на топ-лимузината на производителя – Infiniti G35. По-малките габарити и по-ниското тегло допринасят за далеч по-спортното чуство, което поражда колата, чуство което се търси от по-спортните натури сред купувачите. Родството с Altima личи най-вече отпред, където са напълно еднакви предните капаци, а с G35 в средната и задна част на колата. Естествено, за развитието на варианта купе е използвана платформата на Nissan Altima, наречена D". Тя осигурява на автомобила увеличана здравина и коравина на усукване, както и напълно преработено окачване. Основни конкуренти на автомобила ще бъдат купе-вариантите на Honda Accord , Тоyota Solara, Pontiac G6 и Shevrolet Monte Carlo.
Nissan Altima е най-продаваният автомобил на марката в Щатите и през следващата година идва с ново, четвърто поред поколение, което ще се предлага в цели седем варианта, включително спортно купе и хибрид.
Ние не само премахнахме два врати от Altima, но дадохме на купето собствен стил, собствени размери и индивидуална интерпретация на чуството за живително удоволствие при карането на спортните автомобили Nissan" - сподели Бил Босли, вице-президент на Nissan.
В задното окачване на колата са разделени амортисьорите и пружините, за да се намали съпротивлението, като амортисьорите са в една линия с центъра на колелото за да осигурят по-добро поемане на неравностите.
Автомобилът ще се предлага с избор от два двигателя и две трансмисии. 3,5-литровият, 24-клапанов V6 е следващото поколение на 12-кратния победител в класацията 10 най-добри двигателя" - VQ-series V6. Мощността на двигателя за Altima е 273 к.с., максималният му въртящ момент е 350 Нм. Mоторът е с намалено вътрешно триене, подобрено охлаждане на цилиндровата глава и подобрено качество на звука.
Другият двигател е 2,5-литров, 16-клапанов, четирицилиндров с максимална мощност 170 к.с. и максимален въртящ момент от 245 Нм. И този двигател е доразвит с по-широки и еднакви по дължина тръби на входния колектор, увеличена степен на сгъстяване и намалено вътрешно триене. Ангренажът е с безшумна верига и балансьор, който ефективно гаси вибрациите без да заема повече място. И двата двигателя работят с променливо газоразпределение и електронно контролирана газ.
И за двата двигателя са на разположение два вида трансмисии – напредничавата автоматична вариаторна трансмисия на Nissan Xtronic CVT™ (Continuously Variable Transmission) или 6-степенна класическа. Автоматичната кутия предлага вариант Спорт" за по-бързо сменяне на предавките и в двата режима на управление – автоматичен или ръчен. Адаптивна елекронна система логично проследява и научава" навиците на водача за работа с предавките и ги дублира в паметта си за употреба при автоматичен режим на работа.
Автомобилът, оборудван с по-малкия двигател, има 16-цолови джанти, а с по-големия 17-цолови с гуми 215/55R17.
Вътрешността на купето определено ще допадне на спортните натури с изцяло ориентирания си към водача дизайн. Седалките са анатомични, ръчната спирачка е наистина ръчна", а не крачна, както при Altima Sedan. Запалването на автомобила става със стартер-бутон по системата интелигентен ключ" с чип-карта. За слуха се грижи напредничава аудио-система Bose® с девет високоговорителя и сателитно радио, на разположение е Блутут хендс-фри телефонна система, както и двузонален автоматичен климатик. С помощjа на малка камера водачът вижда какво има зад колата при включване на задна предавка, на 6,5-инчовия цветен монитор излизат и данните от навигационната система на колата.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте