Nissan подготвя за пускане и на европейския, освен на североамериканския пазар спортен вариант на известния си модел Altima – Nissan Altima Coupe. Колата разширява моделния ред на фирмата с интересно предложение в сегмента на средноразмерните купета и ще се стреми да завоюва сърцата на по-младите купувачи. Автомобилът е по-къс, по-нисък и с по-малко междуосие от четиривратата Altima и носи в себе си чертите едновременно на този седан, както и на топ-лимузината на производителя – Infiniti G35. По-малките габарити и по-ниското тегло допринасят за далеч по-спортното чуство, което поражда колата, чуство което се търси от по-спортните натури сред купувачите. Родството с Altima личи най-вече отпред, където са напълно еднакви предните капаци, а с G35 в средната и задна част на колата. Естествено, за развитието на варианта купе е използвана платформата на Nissan Altima, наречена D". Тя осигурява на автомобила увеличана здравина и коравина на усукване, както и напълно преработено окачване. Основни конкуренти на автомобила ще бъдат купе-вариантите на Honda Accord , Тоyota Solara, Pontiac G6 и Shevrolet Monte Carlo.
Nissan Altima е най-продаваният автомобил на марката в Щатите и през следващата година идва с ново, четвърто поред поколение, което ще се предлага в цели седем варианта, включително спортно купе и хибрид.
Ние не само премахнахме два врати от Altima, но дадохме на купето собствен стил, собствени размери и индивидуална интерпретация на чуството за живително удоволствие при карането на спортните автомобили Nissan" - сподели Бил Босли, вице-президент на Nissan.
В задното окачване на колата са разделени амортисьорите и пружините, за да се намали съпротивлението, като амортисьорите са в една линия с центъра на колелото за да осигурят по-добро поемане на неравностите.
Автомобилът ще се предлага с избор от два двигателя и две трансмисии. 3,5-литровият, 24-клапанов V6 е следващото поколение на 12-кратния победител в класацията 10 най-добри двигателя" - VQ-series V6. Мощността на двигателя за Altima е 273 к.с., максималният му въртящ момент е 350 Нм. Mоторът е с намалено вътрешно триене, подобрено охлаждане на цилиндровата глава и подобрено качество на звука.
Другият двигател е 2,5-литров, 16-клапанов, четирицилиндров с максимална мощност 170 к.с. и максимален въртящ момент от 245 Нм. И този двигател е доразвит с по-широки и еднакви по дължина тръби на входния колектор, увеличена степен на сгъстяване и намалено вътрешно триене. Ангренажът е с безшумна верига и балансьор, който ефективно гаси вибрациите без да заема повече място. И двата двигателя работят с променливо газоразпределение и електронно контролирана газ.
И за двата двигателя са на разположение два вида трансмисии – напредничавата автоматична вариаторна трансмисия на Nissan Xtronic CVT™ (Continuously Variable Transmission) или 6-степенна класическа. Автоматичната кутия предлага вариант Спорт" за по-бързо сменяне на предавките и в двата режима на управление – автоматичен или ръчен. Адаптивна елекронна система логично проследява и научава" навиците на водача за работа с предавките и ги дублира в паметта си за употреба при автоматичен режим на работа.
Автомобилът, оборудван с по-малкия двигател, има 16-цолови джанти, а с по-големия 17-цолови с гуми 215/55R17.
Вътрешността на купето определено ще допадне на спортните натури с изцяло ориентирания си към водача дизайн. Седалките са анатомични, ръчната спирачка е наистина ръчна", а не крачна, както при Altima Sedan. Запалването на автомобила става със стартер-бутон по системата интелигентен ключ" с чип-карта. За слуха се грижи напредничава аудио-система Bose® с девет високоговорителя и сателитно радио, на разположение е Блутут хендс-фри телефонна система, както и двузонален автоматичен климатик. С помощjа на малка камера водачът вижда какво има зад колата при включване на задна предавка, на 6,5-инчовия цветен монитор излизат и данните от навигационната система на колата.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!