Nissan Sentra SE-R Spec V 2007

Ревюта 25 януари 2007 | AutoDrum.com A- A+ 2750 посещения | без коментари

Когато Nissan пусна на пазара Sentra SE-R през 1991 година, това помогна за изграждането на прототип на „спортен компактен” автомобил. С високопроизводителен 4-цилиндров двигател в компактно шаси, оригиналният SE-R предлага спортен автомобил за хората с ограничен бюджет. Спортните ентусиасти и медиите, оцениха тази уникална комбинация от производителност и цена, като това превърна Sentra SE-R незабавно в хит, в течение на 2 поколения SE-R.

Последното въплъщение на SE-R се прибави към гамата на Nissan през март 2007 година с две вълнуващи версии – Sentra SE-R и по-мощната версия Sentra SE-R Spec V. И двете SE-R и SE-R Spec V са захранени от модерния 2.5 литров, 4-цилиндров двигател (QR25DE) и екипирани с редица от уникални допълнения и модификации, включващи 17” джанти и гуми, 4-дискови спирачки с анти-блокираща спирачна система (АBS) и специално настроена електронна система за подпомагане в завоите (EPS) – както и уникални екстериорни и интериорни модификации.

Наблегнато е върху монтираният на SE-R Spec V 4-цилиндров QR25DE двигател с интензивни модификации по него. Заедно с двигателя, модифициране претърпяват всмукателните и изпускателни колектори, формата на главите на клапаните, направени за по-голяма компресия в цилиндрите (10,5:1), покрити с иридий свещи за подобрено горене на гориво-въздушната смес, профила на картера, подсилени са съединителните лостове и 8 противотежести на разпределителният вал за постигане на по-високи обороти на двигателя (6800 об/мин.).

С тези модификации, мощността достига 200 к.с. при 6600 об/мин. и 245 Nm въртящ момент при 5200 об/мин. За предаването на тази мощност на пътя, бива монтиран спираловиден съединител с ограничено приплъзване (наличен само при Spec V). Тази модификация е само с 6-степенна предавателна кутия с къси предавки. Окачването, спирачките, гумите и промените по каросерията са налични само при SE-R Spec V.

Шасито, окачването и спирачките са екипирани при SE-R Spec V с подобрени ресори и амортисьори. Гумите са 225/45WR17 с висока производителност, предните дискове на спирачките са с диаметър 31,5 см, накрайника на ауспуха бива преработен, a на капака на багажника се забелязва емблемата „V”.

Производителността на шасито и динамиката на автомобила, биват проведени на сложната писта Nurburgring Nordschleife, в Германия. Зад волана на SE-R Spec V по време на теста е главния тест-пилот Иукио Камиама, които бива отговорен за легендарните модели на Nissan, Skyline R32 и R33 моделите.

Отвътре, в кабината на Sentra SE-R Spec V се забелязват неща, като черен интериор, спортни седалки, червен колан (само при Spec V), алуминиеви педали и кожена облицовка на волана и дръжката на лоста на предавателната кутия.

Два нови измервателни уреда се забелязват на таблото пред шофьора, доставящи информация за налягането на маслото и G-силата при ускорение или спиране.

Подобно на всички Sentra модели от 2007 година, новият SE-R Spec V също предлага редица комфортни екстри, като електрически прозорци и централно заключванe, климатик, AM/FM/CD система с 6 говорителя. Възможни за поръчка са и 340W Rockford Fosgate аудио система, сателитно радио, сложено във фабриката и система за влизане в автомобила без ключ (опция само за SE-R).

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте