В средата на календарната 2012 г. Nissan твърдо се противопостави на тенденцията за понижено търсене на европейския автомобилен пазар, отчитайки увеличение на продажбите с 5% спрямо 2011 г.
Общото търсене в Европа за периода януари-юни е с около 4,5% или 428 000 бройки по-ниско спрямо 2011 г., като отчасти причината се крие в продължаващата икономическа несигурност в южната част на региона.
Днес обаче Nissan обяви продажби от над 366 000 автомобила за първите шест месеца на годината, което е с над 18 000 бройки повече спрямо същия период на 2011 г.
Този резултат рефлектира и върху общия пазарен дял на Nissan на европейския пазар, който се покачи до средна стойност от над 3,9% за първите шест месеца.
Този резултат бе подкрепен от силен месец юни. Миналият месец Nissan продаде 65 626 автомобила, което е с 14% повече спрямо юни 2011 г., постигайки месечен дял от 3,9% (0,6% спрямо юни 2011 г.).
Най-добре представящите се пазари за Nissan през юни: Русия с над 14 000 продажби и Великобритания с над 11 000 продажби, докато Франция отчете най-голямото увеличение на пазарния дял от всички основни европейски държави, постигайки общ пазарен дял от 3,7% (увеличение с 0,7% спрямо юни 2011 г.).
Популярността на кросоувър семейството на Nissan остава много силна, както винаги. Само през юни Nissan е продал повече от 40 000 кросоувъра - най-вече от произвежданите в Съндерланд Qashqai и Juke, което е увеличение с 23% спрямо същия период на миналата година.
Компанията възнамерява да продължи доминацията си в сегмента на кросоувърите през следващите години. Вече бе потвърден изцяло нов Qashqai за завода в Съндерланд, като успоредно с това Nissan ще отвори нова глава в дългогодишното си спортно наследство в началото на следващата година, лансирайки главозамайващия Juke NISMO.
Juke NISMO, който направи подобаваща световна премиера на провелото се през миналия месец състезание "24 часа на Льо Ман", ще е първият от поредицата модели с емблемата NISMO, които ще предлагат подобрен дизайн, повишена динамика и спортно управление.
Успехът на Nissan в сегмента на пътническите автомобили бе повторен в сегмента на лекoтоварните автомобили (LCV). Независимо от общия спад от над 3% в LCV сегмента, Nissan увеличи продажбите си спрямо същия период на миналата година и подобри дела в сегмента до 3,1%, чрез продажби на произвеждания в Испания NV200, Navara и Pickup.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!