Джойнт венчърът DongFeng-Nissan произведе двумилионния си автомобил след седемгодишно присъствие в Китай. През 2010 г. плановете възлизаха на 600 000 бройки, като изключим товарните Zhengzhou-Nissan. За да се интегрира още по-добре в Китай, консорциумът ще лансират марка под името Venucia. Засега подробна информация липсва освен бъдещата емблема, чиито пет звезди символизират уважение към клиента, стойност, най-доброто, достигане до международните стандарти за качество и следване на мечтите.
Първите автомобили под знака на Venucia трябва да се появят на пазара през 2012 г.
Това не е първият случай, когато световен производител създава марка за китайския пазар. Припомняме случая с GM и Bao Jun и Honda с Li Nian.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!