За задвижване на прототипа от Nissan са предоставили 1,6-литров DIG-T (Direct Injection Gasoline - Turbocharged) двигател с мощност около 300 к.с. Това е два пъти по-малко от мощността на конвенционалните състезателни автомобили, но в същото време черната ракета е и двойно по-лека и с двойно по-ниско аеродинамично съпротивление. DeltaWing има същата технология, позната от серийната версия на Nissan Juke DIG-T.
Първите двама пилоти на Nissan DeltaWing, които са потвърдили участие, са британският състезател Марино Франчити и шампионът на Nissan във FIA GT1 World Champion Майкъл Крум. Публичният дебют, макар и не състезателен, ще бъде на 15 март, на пистата Себринг, Флорида.
Тъй като DeltaWing не участва реално в класацията на 24-те часа на Льо Ман за 2012, компанията цели да представи водеща технология, която ще покаже една потенциална насока за бъдещето на моторните спортове и ще постави началото на развитие на бъдеща технология и в сферата на серийните автомобили на марката.
За първи път проектът Delta Wing е обявен през 2010 г. като предложение за дизайн на колите в Indycar. През 2011 г. получава одобрение да се състезава в тазгодишното издание на 24 часа на Льо Ман.
Този път автомобилът е специален 56-и участник в надпреварата. Прототипът е с номер 0.
Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!