Opel Astra GTC вече и с турбомотор с 200 к.с.

Общи 08 януари 2014 | Speed-Press.com A- A+ 4190 посещения | без коментари

Opel Astra GTC вече се предлага с ново поколение двигател 1.6 ECOTEC Turbo с директно впръскване и мощност 200 к.с. Този агрегат задвижва и Opel Cascada, и Zafira Tourer, и придава завършен вид на гамата от бензинови мотори. Със своите динамични качества той подчертава спортния характер на компактното купе – единствено версията OPC е по-мощна. Astra GTC впечатлява със своите високотехнологични решения и уникалното авангардно предно окачване със специфична разновидност на системата Макферсън HiPerStrut, подобряващо сцеплението на гумите и стабилността на автомобила. Всички версии на GTC са оборудвани с уникални инфоразвлекателни технологии; системата на Opel IntelliLink осигурява лесно телефониране и работа с навигационната система, като дава възможност за използването на много от функциите на смартфона в автомобила. Цените на Astra GTC с 1.6-liter Turbo със 147 кВт/200 к.с. стартират от 40 295 лева (препоръчителна цена с ДДС за българския пазар).
От нула до 100 км/ч за 7.9 секунди, благодарение на 1.6-литровия Turbo с 200 к.с.
Новият Opel Astra GTC 1.6 ECOTEC Turbo двигател с директно впръскване и 200 к.с. постига максимална скорост от 230 км/ч. Ускорението от нула до 100 км/ч се постига за едва 7,9 секунди, а за междинното ускорение от 80 до 120 км/ч на пета предавка също са необходими само 7,9 секунди. Новото поколение бензинов двигател с директно впръскване на горивото и турбопълнене е изпълнен с енергия със своите 300 Нм въртящ момент (при активиране на функцията овърбууст), осигуряваща впечатляваща спортна динамика. Литровата мощност от 125 к.с./л прави двигателя лидер в класа му по отношение на този показател. Всичко това намира и външен израз в Astra GTC, а когато поиска, автомобилът може да демонстрира своите възможности, превръщайки мнозина участници на пътя в наблюдатели на отдалечаващите се хромирани накрайници на изпускателните тръби. Само в една област бензиновият двигател с директно впръскване си остава скромен и това е разходът на гориво. В комбиниран цикъл той се нуждае от едва 6,6 литра на 100 километра, отделяйки 154 грама CO2 на километър.
Турбомоторът с 200 к.с. завършва гамата от серийни задвижващи агрегати на Astra GTC. Негов „еквивалент“ от страната на дизеловия спектър е динамичният 2.0 BiTurbo CDTI със 143 кВт/195 к.с. и максимален въртящ момент 400 Нм. Единственият двигател, чиято мощност надвишава тази на въпросните два агрегата, е задвижващият OPC версията на Astra със своите 206 кВт/280 к.с. Това са три доста впечатляващи машини!
Инфоразвлекателните системи осигуряват истинско забавление: Astra GTC със система IntelliLink
GTC не само разполага с високотехнологични двигатели – инфоразвлекателните системи във всички версии на GTC са базирани на авангардни технологии. Със системата на Opel IntelliLink лесното управление на навигационната система и всичките й функции се гарантира от седеминчов цветен монитор с висока резолюция, който възпроизвежда и изображенията от предлаганата допълнително камера за обратно виждане. Налице са гласово управление, телефонната връзка с блутуут и аудио стрийминг. Върховата система Navi 950 IntelliLink съдържа карти на цяла Европа, като актуализации могат да бъдат изтеглени през USB вход. Водачът може да разчита на системата за изчитане на входящи текстови съобщения. В допълнение към гласовото управление чрез IntelliLink, новата система на Opel поддържа и интегрира собствените функции на смартфона за гласово разпознаване.
Спортно излъчване: Astra GTC в костюм от моторните спортове, предлаган за всички двигатели
В допълнение към представянето на 1.6 ECOTEC Turbo с директно впръскване в неговата най-мощна версия и инфоразвлекателната система IntelliLink за всички версии на GTC, през 2014 година ще бъде представен нов специален вариант на модела. От пролетта на 2014 година Opel предлага на любителите на моторните спортове Astra GTC с невероятно атрактивен пакет моделиран на базата на изключително успешния автомобил, участвал в Шампионата за издръжливост VLN Endurance Championship на Нюрбургринг. Характерните жълто-черно-сиви стикерни ленти осигуряват страхотна визия на автомобила. Черната радиаторна решетка и лайстната с марковия знак са в контраст с белия цвят на каросерията, а графитеночерните облицовки на външните огледала подчертават внушителния спортен характер. Допълнителен детайл, създаващ ярко впечатление, е емблемата на Opel Motorsport във формата на стилизиран пилот върху жълтата основа на средните колонки. Този модел се предлага с целия спектър от задвижващи агрегати в диапазона от 140 до 200 к.с. в бензиновата гама и от 130 до 195 к.с. в дизеловата.
Astra GTC изглежда по уникален начин в своя костюм от моторните спортове, комбинирайки елементи от различни дисциплини и моделните версии OPC. Впечатляващата предна част е от BiTurbo, докато страничните прагове и стилистиката на задната част идват от пакета OPC Line. При отварянето на вратата погледът веднага се спира на черните прагове, които са стилов синхрон с надписите в жълто и бяло. В интериора също има състезателна атмосфера със спортно излъчване. Astra GTC се предлага по желание с алуминиеви педали, както и със специално създадени за целта подови стелки с жълти шевове. Водачите на Astra GTC отварят и стартират автомобила си със специален ключ в стила на моторните спортове.

 
Ключови думи:   opel
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте