Mokka трябва да подейства положително на продажбите на Opel, които в последните няколко години значително намаляват. През 2006г. производителят на General Motors е реализирал на европейския пазар близо 1,5 млн. автомобила, а за миналата година „светкавицата“ е привлякла около 800 000 клиенти – или почти двойно по-малко. „Порасналата“ Corsa обаче се оказа достатъчно „узряла“ в маркетингов аспект – само за първите седем месеца от лансирането си тя събра над 100 000 поръчки.Вероятно интериорът е накарал много от клиентите да си стиснат ръцете с търговците на марката. Отвътре Mokka изглежда почти премиум – особено с кафявия кожен салон на тестовия автомобил (срещу доплащане от 2250 лв.). Леко неприятно впечатление прави остарялата навигационна система (2150 лв.), чието управление не е особено удобно. Доста по-приятен е контактът с 1,4-литровия турбобензинов мотор, който се чувства като много пъргав и консумира средно по 6,4 л на 100 км с двойнo задвижване (от 39 510 лв.). Малкият SUV е много просторен, и то не само отпред. На втория ред седалки дори и дългучите ще се чувстват добре – защото мястото за краката и за главите е предостатъчно. В унисон с комфорта е настроено и окачването с торсионна греда отзад. То абсорбира неравностите сравнително добре, но при бързо каране по неравна настилка колата става малко нервна.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!