General Motors обяви редица промени в операциите си по дизайна. Целта на повечето от тях е да се подобри единството в глобалния облик на автомобилите, като същевременно се запази индивидуалността на всяка марка. Фокусът ще е преди всичко върху стратегическото развитие и иновациитe.
Само седмица след като Дан Акерсон, шеф на американския гигант, заяви, че би желал по-голяма интеграция между Buick и Opel най-вече за разработените в Германия за САЩ модели, дойде и новината, че Марк Адамс, актуален шеф на дизайна на Cadillac и Buick, е пренасочен да отговаря за облика на Buick и Opel. Всъщност, нищо ново под слънцето, тъй като Адамс преди време ръководеше дизайнерския отдел на Opel. Внезапното оттегляне на Дейвид Лайън, заместил преди време Адамс именно в Opel, пък логично доведе до тази промяна.
С дизайна на Cadillac ще се заеме Ендюс Смит, в момента главен дизайнер на Holden в Австралия. Главният „художник“ на Chevrolet остава същият – Кен Паркинсон. Клей Дийн, главен отговорник за глобалния дизайн на концепциите в компанията майка GM, остава на същия пост. На върха на цялата верига остава и Ед Уелбърн.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!