Astra OPC, най-мощната версия в историята на модела Astra до момента, ще разполага с нови спортни анатомични седалки с модерна технология, които ще бъдат демонстрирани още при премиерата на новия модел на международното автомобилно изложение в Женева на 6 март. Инженерите на OPC (Opel Performance Center) са използвали в черупката на носещата конструкция на спортната седалка листов елемент от шприцован под налягане материал с органичен произход, благодарение на който теглото е намалено с 45% в сравнение с традиционните носещи структури при спортните седалки. Листовият елемент е запълнен с композитна смес от полиамид и стъкловлакна. Новият материал е едновременно гъвкав и устойчив, като поради здравината му, дебелината му е ограничена до само един до два милиметра.
„Opel е първият автомобилен производител в света, който използва този материал в конструкцията на автомобилна седалка в производство“, отбелязва ръководителят на развойния екип за седалки в спортния отдел OPC Армин Росман.
Шофьорът и неговият спътник могат да се насладят на още по-пълноценно спортно изживяване в новия модел благодарение на неговата 17 милиметра по-ниска позиция на седене от тази при Astra GTC и с цели 40 мм по-ниска от обикновените версии на Astra.
Новата седалка предлага до 18 различни настройки, което е най-широкия диапазон за регулиране в сегмента на компактните спортни купета.
Opel е първият автомобилен производител, предлагащ на пазара седалки, сертифицирани от специалистите по здравето на гърба от независимата германска организация AGR (Aktion Gesunder Rucken e.V). Първият модел бе Signum през 2003 година.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!