Opel разкри още подробности за бъдещия си модел Adam под формата на комикси с главни действащи лица младежи от компанията.Създаден за града, не за градината, с много индивидуалност и богато разнообразие от цветове, аксесоари и дизайнерски хитрини, които ще позволят на купувачите да „пременят“ автомобила си по собствен вкус и стил. Това разкрива импровизираният диалог между Кати от отдела по продуктов маркетинг и Антонио, мениджър продажби за Южна Германия. Моделът няма да се предлага с типичните степени за обзавеждане, а с три различни настроения - „фънки“, елегантно и спортно, споделя младата мениджърка с колегата си. Линиите съответно ще носят музикалните имена Jam, Glam и Slam. Най-любопитната подробност, която научаваме за Adam от така наречения „опус 3“, е че името му няма да е отбелязано на типичното място, а ще стои като своеобразна татуировка на мускула на рамото му, сиреч – на третата колона.Припомняме, че Adam е новият градски модел, с който немският производител иска да спечели младите купувачи и е кръстен на създателя на компанията – Адам Опел. Неговият световен дебют ще се състои тази есен по време на автомобилния салон в Париж.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!