Спортното купе RCZ оправда надеждите, на 21 юни от завода в Грац (Австрия) излезе 30-хилядният екземпляр. Peugeot RCZ бе лансиран на пазара в Европа през април 2010, а днес вече се продава в 80 страни по света.
Основните пазари са в Европа: Франция (7337 продажби до края на май 2011), Великобритания (4070), Германия (3614), Белгия (1755), Италия (1078). Извън Стария континент, оригиналността на модела допринесе за засилване на имиджа на Peugeot, по-специално в Япония, Австралия, Турция, Южна Африка и Русия. През септември предстои лансирането му в Китай.
Радикалният стил на RCZ, образцовото поведение на пътя, изборът на ефикасни и икономични двигатели, предизвикаха изключителен интерес в Европа, където за 13 месеца бяха реализирани 20 000 продажби. Спортното купе застана начело в категорията си, изпреварвайки Audi ТТ.
30-хилядният Peugeot RCZ е от лимитирана серия Asphalt, от която през 2011 ще бъдат произведени 800 екземпляра. Той ще се предлага с два двигателя (1,6 ТНР / 200 к.с. и 2,0 HDi). Решен е в сив мат, двуцветни джанти 19 цола и други външни и вътрешни елементи, които допринасят за спортно излъчване.
За 2011 г. Peugeot предвижда да продаде близо 21 000 купета RCZ.
Спортният дух на модела се проявява в реални условия: той вече е начело в категорията си (Дизел под 2 литра) в германския шампионат за издръжливост „VLN” 2011 и ще се опита да спечели втора титла в едно от най-трудните изпитания „24 часа на Нюрбургринг (25 и 26 юни) с двигателя 2,0 HDi 200 к.с..
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!