Plastidip: гумената боя

Общи 05 август 2014 | Speed-Press.com A- A+ 15300 посещения | без коментари

Основното й предимство: докато при фолирането за по-трудните за облепване детайли като предната броня и задния капак трябва да се подготвят отделни парчета от фолиото, при щатската гумена боя няма такава необходимост. След напръскване върху съответната част се създава цяло парче, което при желание може лесно да бъде премахнато. До момента българските представители на Plastidip са „гумирали“ над 10 автомобила. Най-скъпото им творение е Mercedes-Benz SLR McLaren, но и останалите им клиенти са докарали главно скъпи автомобили (Mercedes-Benz G-класа, BMW X6 и др.). Иновативната боя, която се нанася на 10-12 ръце (при нормалното боядисване до 3), дава възможност за смяна на цвета на автомобила, както и за предпазване на оригиналната боя – което би вдигнало стойността на колата при продажба на старо. По въпроса за градушката – за съжаление Plastidip не може да предпази ламарините по най-добрия начин, но намалява размера на щетите. Фактът, че продуктът се използва предимно за по-скъпи машини, не е случаен – цената за обработката на един автомобил с него варира от 1000 до 3000 лева. Ако искате просто да защитите отделни детайли като предните броня и капак, можете да поръчате да бъдат боядисани само те – и то с прозрачен лак, така че цветът на колата да не се промени.

Агенция Speed-Press

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте