Обновената версия на Renault Fluence бе представена пред българските журналисти и вече се предлага на пазара с базова цена от 27 890 лв. Седанът е с нов дизайн на предната решетка, която вече е с по-голяма емблема и черни апликации. В-колоните също са получили черна украса, което подсилва излъчването. Предлагат се нови джанти. Дължината е останала 4622 мм, а колесната база 2702 мм. Вътрешната част на фара е преработена с цел създаване на по-изразителен и луксозен ефект. Модулът на фара е снабден с лещи, които концентрират светлиния сноп и така осигуряват превъзходно качество на осветяване през нощта. Металният „клепач“ ефект и затъмненото стъкло на фара добавят допълнителна дълбочина на излъчването на Новия Fluence. Този модерен, технологичен стил се забелязва и в светлинния подпис на модела чрез дневните LED светлини, които визуално разширяват излъчването на автомобила.Вътре, интериорът продължава основните теми от предишната версия, но предлага много по-качествена изработка и високотехнологична среда. Новото Renault Fluence е оборудвано с високотехнологични системи, предназначени да улесняват шофирането като Hill Start Assist (асистент за подпомагане при потегляне по наклон), електронна паркинг спирачка и круиз-контрол, снабден с ограничител на скоростта. Мултимедийното портфолио е обновено и с напълно интегрираната Renault R-Link мултимедийна навигационна система.Двигателната гама включва четири дизелови двигателя: новия 1.6 dCi 130 с 6-степенна механична предавателна кутия, плюс 1.5 dCi 90 (5-степенна механична предавателна кутия), 1.5 dCi 110 (6-степенна механична предавателна кутия) и 1.5 dCi 110 EDC (6-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя), както и 4 бензинови: нов 1.6 16V 115 CVT X-Tronic, заедно с 1.6 16V 110 (5-степенна механична предавателна кутия) и 2.0 16V 140 (с 6-степенна механична предавателна кутия или CVT X-Tronic трансмисия). Предлагат се два вида автоматична трансмисия: 6-степенната с двоен съединител EDC (Efficient Dual Clutch) и новата генерация CVT X-Tronic безстепенна трансмисия.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!