Renault пусна още детайли за новото си Megane комби, което направи световния си дебют през март, на мотор-шоуто в Женева, и което ще бъде пуснато в продажба в края на този месец. Новото комби се различава от стандартния Megane хечбек с по-голямото си багажно пространство, увеличена колесна база и по-дългия заден надвес.
Megane комби споделя дизайна на предницата с хечбека, но страните и задната част са променени, за да представят по-дългия външен вид на колата в по-добра пропорция. Багажното пространство е 524л, но свалете задните седалки и то ще се увеличи с още 119л.
Що се отнася до двигателите, комбито предлага голям избор, включително дизелови и бензинови агрегати. Бензиновите двигатели са пет, включително новия TCe 130, който ще се предлага от самото начало. Икономията е целта на този 1.4-литров двигател. Освен това Renault твърди че “има въртящия момент на 2-литров двигател и мощността на 1.8 литров”, като въпреки това CO2 емисиите са по-малки от тези на 1.6 литров мотор.
Megane комби може да бъде поръчан с 1.6 литрови двигатели със 100 и 110к.с., които използват ръчна трансмисия, а в същото време се предлага и 2.0-литров бензинов двигател с автоматична трансмисия.
Предлагат се и разнообразни дизели – 1.5-литровият dCi двигател идва с избор от три мощности, с или без филтър за твърди частици(dCi 86, dCi 106 и dCi 110 FAP). Всичките дизелови двигатели имат сравнително ниски стойности на емисии на въглероден двуокис(само 118г/км за dCi 86 и 120г/км за dCi 106) и би трябвало да са популярни сред тези, които се интересуват от вредите за околната среда.
Най-мощните дизели са 2.0 dCi, който се предлага в различни мощности от 140 до 160к.с.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!