По повод на седмицата на качеството в Renault компанията оповестява своите ангажименти в световен мащаб в областта. Новото лого “Renault Quality made“ е символ на увереността в това, което тя предлага.
Независими организации като автомобилния немски клуб ADAC все по-често отбелязват прогреса на марката. Проучването й разглежда надеждността на автомобилите от 13 милиона бройки на възраст между една и шест години, всеки модел Renault, сред които и флагманът Megane e класиран в графата „добро“ или „отлично“ качество от 2006 година насам.
Renault поставя в основата Megane, за да демонстрира качеството на продуктите на световно ниво, в съответствие с новото лого за качество на марката. Megane е най-продаваният модел на Renault и неговата надеждност е оценена от независими организации, пресата и клиентите.
Тази надеждност е постигната чрез подобрения в дизайна, производството и валидиращите процеси. Качеството на Megane поставя нови стандарти в автомобилите Renault в световен мащаб. Третото му поколение е най-продаваният автомобил с 350 000 бройки за периода от януари до октомври 2011 година. Според проучване във Франция и Германия на клиенти от независими организации, Megane III e сред най-надеждните модели. Според ADAC надеждността на Megane преминава от „добра“ към „отлична“ за автомобили, произведени след 2006 година. А повредите, покрити по застраховка по време на първата година на пътя, са намалени с 40% спрямо предишната генерация на модела.
Renault прилага стандарти и процедури за качество включително и такива, които се ползват от Nissan, за да се гарантира качеството на Megane III. Renault Production System (SRP) се използва в 38 завода в света в компанията. Всички заводи на марката по света покриват еднакви стандарти и изисквания за качество.
Допълнителен контрол е въведен с лансирането на Megane III. Още от самото начало във фаза дизайн е съставен списък от 100 специфични точки, за да се провери издръжливостта и надеждността на Megane III спрямо второто поколение на модела. Специални усилия са положени да се намали нивото на шум в купето и надеждността на електронните компоненти. В завода в Паленсия, Испания, всяка част от функционалностите на автомобила се проверява с лазерен тест, докато при Megane II това се случваше със само 70% от функционалностите на автомобила.
След старта на производството на Megane III през 2008 г., повече от 100 автомобила са тествани за период от 3 месеца в Турция, Австрия и Румъния за повече от пет милиона километра по всякакви типове пътища и сурови климатични условия.
Удовлетвореността на клиента е четвъртата стъпка от стратегията на марката в нейния план Renault 2016 – Drive the change.
Renault планира да засили отношението на доверие със своите клиенти, като открито заявява своите ангажименти в цялата търговска мрежа (13 000 търговски представителства), както и като разпространява рекламна кампания, анонсираща началото на това обещание.
Повече от 80% от 300 000 потребители на марката, закупили автомобил Renault и от 900 000 нейни клиенти в следпродажбеното обслужване вече препоръчват Renault заради качеството на обслужване, сочи официално проучване, поръчано от компанията.
Отличното отношение на търговските представителства към клиентите на френската компания също е част от стратегическия план Renault 2016 – Drive the change.
Основата се гради върху три ангажимента - клиентът да бъде информиран на всеки етап от поръчката до доставката на автомобила, автомобилът да излиза от сервиз навреме и да се заплаща предварително договорената за това цена, да не се дължи плащане при ремонт на повреда без предварителното съгласие на клиента.
Останалите пет ангажимента са адаптирани към локалните клиентки очаквания, като се взема под внимание мащаба на пазара и анализ на основните причини за неудовлетвореността на клиента. Например клиент в Аржентина, където Renault се предлага от дълги години, няма същите очаквания като клиент от Русия, където пазарът е бързоразвиващ се.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!