Toyota е топ-авто марката

Общи 30 юли 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1036 посещения | без коментари

Марката Toyota brand е най-ценна в автомобилния бизнес, съгласно изследване публикувано през миналата седмица от консултантската фирма Interbrand. Класирането е направено на базата на печалбите, които марките носят на компаниите притежаващи правата върху тях.
Toyota е класирана на шесто място в ежегодната класация на Interbrand на 100-е топ-глобални марки. Втората класирана автомобилна марка е Mercedes, която заема десета позиция, трета е BMW - на 13-о място и четвърта - на 13-о място е Honda с която приключват автомобилните марки класирани в топ-20 на света. Единствената американска марка, която изобщо е влязла в сред 100-е най-ценни световни марки е Ford, красирана като No. 41.

 
Ключови думи:   bmw, ford, honda, interbrand, mercedes, toyota
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте