Toyota пуска първия си водороден автомобил през 2020 г.

Общи 02 септември 2013 | Speed-Press.com A- A+ 6600 посещения | без коментари

На тазгодишното изложение във Франкфурт Toyota ще покаже как е възможно да преодолеем търговските пречки за лансирането на сериен автомобил с горивни клетки, конкурентен на моделите с двигател с вътрешно горене, и колко близко е до целта компанията. Японският производител приложи успешната си технология за хибридно синергийно задвижване, системата, използвана при Prius и други пълни хибриди, в разработката FCHV, при която бензиновият силов агрегат е заменен с такъв с горивни клетки, а конвенционалният резервоар – с такъв за водород под високо налягане. Тя си служи със същите електрически части като пълното хибридно задвижване, както и с 21- киловатова батерия за акумулиране на енергия с помощта на регенериране на спирачното усилие.
През 2011 г. на салона в Токио Toyota показа първото издание на концепцията FCV-R. Компанията продължава с въвеждането на седана FCHV в Япония, САЩ и Европа от 2015 г. Разработването на производствения модел е фокусирано върху значително намаление на цените, издръжливостта и подобрението на емисиите на CO2.
Концепцията FCV-R е дълга 4745 мм, с 35 мм повече от Avensis, и висока 1790 мм. При фирмените тестове тя постигна макс. автономност от около 675 км без каквито и да било вредни емисии, а от ауспуха й се отделяха само водни пари.
Toyota успя да направи автомобила по-практичен, като намали размерите на пакета от горивни клетки със силов дебит 3,0 квт/л. Това позволява да се намали и броят на резервоарите до два, вместо първоначалните четири. Всичко това е разположено под пода на автомобила, като така не се отнема от пространството за багаж или за пътници.
Toyota очаква серийните автомобили FCHV да излязат на пазара през 2020 г. и се надява да продава десетки хиляди бройки годишно.

 
Ключови думи:   avensis, co2, fcv, prius, toyota
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте