За предстояща световна конференция, на която софтуерните фирми представят новите си продукти, ESET България решава да покаже и своя рекламен фирмен автомобил. Колата е Audi A3 и в продължение на два месеца е в ателието на Vilner.
Желанието на ESET България е автомобилът да е с фирмените цветове на компанията. Започва се с дизайнерски проект на екстериора и интериора. В процеса на работа модифицираните брони отпадат, за да се запази максимално визията на А3, а акцентите да са предимно в цветовете и някои елементи от екстериора.
Основният цвят на купето е бяла перла с сиво-сини отенъци. Черен и тюркоазен цвят се изпозлва предимно за акценти. Джантите са MAK 17, допълнително прецизно боядисани в бяло и тюркоаз. Логото на ESET присъства на предните врати. Декоративна решетка в синьо привлича вниманието към новите фаровете Hella, оригиналните стопове също са подменени с нови на InPro.
Интериорът на автомобила е напълно индивидуализиран и подчинен на идеята за фирмен автомобил. Използва се висококачествена напа и алкантара. В купето основният цвят е черен.
Декоративни бели кантове подчертават седалките и стелките. Таблото също е облечено в напа и алкантара с прецизен тюркоазен шев. Воланът е ръчно изработен с нова, ергономична форма и дизайн. Шевовете по седалките, корите на вратите и кората на багажника повтарят елементи от робота - символ на ESET. А той е отпечатан на тавана върху светлата анкантара.
Логото на ESET е избродирано на възглавничките. Шайбите на километражите са нови, светят във фирмените цветове. В средната конзола е вграден Samsung Android Galaxy Note, който играе ролята на мобилен офис, също показва изображението на предната и задна камера. Боядисан е в тюркоазен мат метал, но не самоцелно - кореспондира с елементи от вратите, скоростния лост, въздуховодите на таблото.
Купето е допълнително изолирано и обезшумено, за по-пълна наслада от качествената музика Ground Zero и процесор AudioSon.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!