Volkswagen Group увеличи значително рентабилността си през първата половина на 2010 година по пътя на растежа на всички ключови международни автомобилни пазари. През първото шестмесечие на годината са продадени 3,6 милиона автомобила, което води до ръст на продажбите с близо 16% и нарастване на глобалния пазарен дял на холдинга до 11,7%. Оперативната печалба достигна 2,8 милиарда евро. Нарастването й е част от цялостното увеличение на приходите от продажби с 20,7%, като те достигнаха до 61,8 милиарда евро, при стойност на този показател за същия период на миналата година от 51,2 милиарда евро. Тези стойности не включват оперативната печалба от 804 милиона евро на joint venture компаниите на Volkswagen Group в Китай. Най-големият европейски автомобилен концерн реализира 2,6 милиарда евро печалба преди данъчно облагане за първите шест месеца на 2010 г., като стойността й е с три пъти по-голяма спрямо същия показател за изминалата година. След данъчното облагане стойността на печалбата е 1,8 милиарда евро, при стойност на този показател за същия период на миналата година 0,5 милиарда евро.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!