Volkswagen лекотоварни автомобили с драстичен ръст през 2006 в България

Общи 19 януари 2007 | Auto-Press.net A- A+ 2676 посещения | без коментари

Изминалата 2006 година бе изключително успешна за Порше БГ, официален вносител на Volkswagen за България – особено в сегмента на лекотоварните модели. Никога досега у нас не са продавани толкова лекотоварни автомобили на германския гигант. Ръстът на продажбите е отражение на напълно обновената лекотоварна гама. През 2003 година на пазара в Европа стъпи най-новото поколение на Transporter, а от 2004 година в продажба е и последната генерация на Caddy.

Caddy
Освен тотален любимец на изключително широк диапазон от фирми от най-различни браншове, Caddy с трите си подмоделни линии Kasten, Kombi и Life се утвърди като най-продавания модел на Volkswagen в България през 2006 година. Най-високият стандарт на системи за безопасност серийно, перфектната концепция, безупречната сглобка, богатата гама двигатели, между които и новата метан оптимирана версия EcoFuel както и практически ориентираните товарни и обемни възможности гарантирано позиционираха модела като желан обект за инвестиция от много фирми. Не за пренебрегване е и фабричната 7-местна версия на модела в изпълнение както при Kombi, така и при Life, която освен като реална възможност за превоз на до 7 пътника заедно с водача дава предимството за ползване на данъчен кредит. С нарастващи темпове се очертават продажбите на комфортната версия на модела – Life, която предлага отлично отношение цена-продукт и е едно наистина функционално решение както за хора с големи семейства, така и за специфични бизнес нужди. Спрямо продажбените нива от 2004 година, когато се продаваха едва по около 40 автомобила от модела на година, през 2006 Caddy записа цели 490 продажби – близо 5 пъти повече само за 2 години.

Transporter
Един модел, който не се нуждае от представяне, и който за пореден път доказва универсалността на концепцията, която го наложи като неизменен пазарен лидер в сегмента му в Европа вече повече от 56 години, Transporter доказа през тази година, че за истинските автомобилни ценности няма пазарни прегради. Всепригодността на модела, близо 400-те му фабрични модификации, възможността за открити варианти с бордове или други надстройки освен стандартните неостъклени и остъклени ванови изпълнения, както и широкия диапазон от специфични подмоделни нива, каквито са Shuttle и Caravelle логично донесоха 169 продажби през 2006 година. В немалка степен за ръста на моделната линия допринесе и новата мания сред купувачите на Volkswagen – уникалният по рода си и начина си на изпълнение Multivan. Моделна линия с повече от 20 години традиция, тази модификация започва стремглаво да печели своите почитатели у нас с високата си функционалност, многообразието от решения, които предлага както за ежедневието, бизнеса и семейните нужди, така и за свободното време и хората с широк кръг намерения, които да се свържат с едни автомобил. През 2006 година горди собственици на Multivan станаха 37 предприемчиви българи, през 2004 година хората с подобни намерения се брояха на пръстите на едната ръка.

LT
Един станал легендарен едрогабаритен ван на марката изживя през последните 2 години истински ренесанс и от нулеви продажби през 2004 достигна пред 2006 година нива на продажби в размер на 162 автомобила. В подкрепа на добрите продажби говори добрата концепция на автомобила, типичните за марката продуктови добродетели, както и невероятните акционни условия, които бяха предоставени през годината. В началото на 2007 LT ще предаде щафетата на новия си наследник – Crafter, който след 30 години здрава традиция ще внесе революционни продуктови моменти в сегмента и ще постави нови мащаби в сегмента на лекотоварния сегмент до 5 тона общо допустимо тегло.

В резюме – с 821 продадени лекотоварни автомобили през 2006 Volkswagen се превърна в най-бързорастящата лекотоварна марка в България. Продажбите са се покачили 11,5 пъти в сравнение с 2004 и близо 2 пъти в сравнение с 2005. От 13-та позиция в групата на лекотоварните през 2004 година с едва около 1 % Volkswagen се класира на 4-то място през 2006 година с над 8 % пазарен дял, като започва курс по влизането в челната тройка на най-продаваните лекотоварни марки у нас.

 
Ключови думи:   caddy, ecofuel, googl, kasten, kombi, minutes and 4 seconds, volkswagen
 

Lexus IS-F 2008
21 януари 2007
 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте