GTD може да означава само едно - Gran Turismo Diesel и обикновено се съчетава с думата Golf. VW Golf GTD вече е с макс. мощност 184 к.с. и въртящ момент до 380 Нм при 1750 – 3250 об/мин. Комбинирано с разход на гориво от 4,2 л/100 км и вредни емисии от CO2 в размер на 109 г/км, този спортен автомобил с агресивен дизайн вече разполага с допълнителна доза от 14 „коня“ и 30 Нм повече. За сметка на това обаче харчи с 0,9 л/100 км по-малко и е с 25 г/км по-екологичен. В списъка на опциите двигателят вече може да бъде съчетан с автоматична предавателна кутия с двоен съединител DSG. Разходът на такава версия е 4,5 л/100 км, а вредните емисии CO2 - 119 г/км. Ускоряването от място до 100 км/ч става за 7,5 сек. На четвърта предавка този VW поддържа класическото преминаване от 80 до 120 км/ч за безопасните 6,0 сек. Максималната му скорост е 230 км/ч (DSG: 228 км/ч), данни достойни за спортен автомобил.
Как се е получило това? 2,0-литровият турбодизел с common rail е доработен с технологията BlueMotion. Функцията за повече динамика XDS+, директният, но удобен волан, спортното окачване, което се понижава с 15 мм и 17-инчовите джанти тип Curitiba с гуми размер 225 също допринасят за спортното поведение. Stop/start системата е част от стандартното обзавеждане и това пък намалява разхода.
В списъка на опциите влиза и специално разработената за двигателя на този автомобил акустика. Според скоростта и избрания режим песента на мотора може да звучи в обикновен, екологичен или спортен режим.
Задните светлини са биксенонови и LED, което е част от стандартното обзавеждане, а навигацията – с Google Earth.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!