Не крием, че се получи доста карачески брой. Хамънд го чакаше около век, защото сложи ръце върху най-шашавия прототип, който Lamborghini показа в последните десет години. Sesto Elemento се развихря на цели 10 страници. Опитахме да го сгънем по-набързо, но междуметията, с които Ричард описва звука на бруталното душепогубващо въглеродно купе, се оказаха твърде разхищаващи хартията.
Като разхитителен, или по-скоро възхитителен, може да се определи и изцяло българският тест на джентълменския Jag F-Type срещу баварския върховен оргазъм M6 Convertible. Всъщност „срещу“ не е съвсем точно, понеже според Иван Монев и Ради Ангелов двата суперроудстъра се оказаха точно толкова непривични за пряко сравнение, колкото и за дискретни вечерни разходки (настройките на ауспуховите системи са две: шумно и много шумно). Размерите, мощността и цената им всъщност показват две различни концепции при проектирането на открит спортен автомобил, замислено констатира Монев.
Точно концепцията при проектирането на спортен автомобил залегна в основата на теста на 911 GT3. Най-истинското, страшно и паникьосващо бързо 911 носи цял арсенал нововъведения на борда – до едно много противоречиви. Оли Меридж изследва всяка фибра от поведението на автоматичната кутия и завиващите задни колела, като за капак срещна лигопредизвикващото купе с двама легендарни роднини. Дали Moby Dick е легендарно Porsche? Не само, но е и най-мощното, създавано някога.
От историческия план на развитието на автомобилите се прехвърляме във футуристичния. Любо Станиславов присъства на премиерата на BMW i3 и ни наду главите, че това е най-вълнуващата кола мечта. Въглеродна е, двигателят е отзад, задвижващите колела също, но за Бога, това нещо е електрическо. Да, но това е бъдещето! Определено трябва да разгърнете TG, за да се опита да убеди и вас.
По въпроса за бъдещето има какво да се прочете в секцията Новини, където (случайно) събрахме най-новите мечове от колекцията на три добре известни германски марки. BMW подостри Серия 4 (която съвсем истински тестваме на страница 40) и създаде очакващото легендарен статут M4. Audi освети света по нов начин с хипер-мега-модерните фарове на A8/S8, а Merc обу А-клас в планински обувки и го прати да щурмува поля и гори с името GLA. Като всяко добре продавано съвременно списание, имаме секция с клюки – папараците ни хванаха в едно легло AMG и Aston. Даже узнахме, че се очакват малки сладки V8 бебета...Продължаваме, без да отпускаме десния педал, с един странен чешит, който сам си направи болид от F1 в бараката на двора. И с друг чешит на име Таки Иное, който може да се похвали като най-слабия пилот във Формула 1. Колата за сигурност го е удряла два пъти, но ви даваме възможност да съдите сами, след като се срещнахме с Таки в Монако и изпихме по не една бира край лъскавите яхти.
Какво още – тестовете, в които този път събираме кола без покрив (KTM X-Bow GT), кола без обноски (Vauxhall VXR8 GTS), кола без конкуренция (Subaru Forester), кола без апетит за гориво (Toyota Corolla) и кола без забележки (Audi A3).
В заключение излиза, че би било неразумно и дори в някаква степен нехайно да пропуснете новия ни брой!
На пазара от четвъртък, 29 август 2013.
Приятно четене, приятели!
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!