Булвария отпразнува 20 години от създаването си и показа своите успехи и бъдещи планове

Общи 08 юни 2011 | Auto-Press.net A- A+ 5080 посещения | без коментари

Компанията откри официално и новия си шоурум в София, в сградата на Еврохолд, със специално събитие

Булвария Холдинг" отпразнува своя 20-ти Рожден ден със специално събитие, което предизвика небивал интерес сред водещите представители на бизнеса, светските среди, както и на любителите на качествените автомобили. Новият Шоурум на компанията на бул. Христофор Колумб" №43 в София стана сцена за интересни личности, музикални изненади, страхотни награди, стилни напитки и кетъринг. Гости на рождения ден бяха партньори, клиенти и приятели на компанията.

Уникален филм – мултимедийна презентация показа успехите на Булвария от 1991 до 2011 година през призмата на важните събития в България, култовите модели на Opel и Chevrolet, както и музикалните хитове за съответната година, изпълнени наживо.

Светослав Кръстев, управител на Булвария, представи бъдещите планове и цели на компанията, а неговият колега Александър Георгиев, служител на компанията от самото й начало, показа чрез уникален филм – мултимедийна презентация успехите на Булвария от 1991 до 2011 година през призмата на важните събития в България и най-добрите модели на Opel и Chevrolet.

Водещ на събитието бе изисканият музикант и творец Иван Динев - Устата, който успя да привлече вниманието на публиката и да накара гостите поне за миг да забравят своите ежедневни проблеми и да се потопят в забавната атмосфера. Двама от гостите на събитието се оказаха късметлиите, които водещият успя да изтегли в дългоочакваната Томбола. Те спечелиха по два билета за ВИП зоната на Концерта на Стинг в София утре (7 юни), а за да бъде усещането им за щастие пълно – те ще бъдат закарани до концерта в луксозните Opel Insignia на Булвария.

Перла в Короната на събитието бе неповторимия Opel Olimpia, сътворен през далечната 1938 година, но запазил очарованието и свободния дух на своите създатели от Opel. Гостите на събитието оставиха върху него своите подписи, пожелания към Булвария, както и любимите си крилати фрази.

Пожеланията на гостите се конкретизираха в плановете на Булвария за следващите няколко години и то лично от Светослав Кръстев, а именно:

Булвария ще предложи на своите клиенти най-новите архитектурни концепции за автосалони на двете марки - Black Box на Opel и White Pearl на Chevrolet. Компанията ще построи в София свой нов продажбен и сервизен комплекс, съобразен с последните изисквания на GM за посрещане и обслужване на клиенти на марки Opel и Chevrolet.

Компанията отново ще засили дейността си във Варна, както и планира да открие сервизни и продажбени центрове на Opel и Chevrolet в още два окръжни центъра на Североизточна България.

Новата услуга на Булвария Cash-back Leasing предлага финансиране, обратно изкупуване и подмяна на автомобили при нисък лихвен разход. Клиентите ще имат възможност да подменят автомобила си с нов на всеки три, четири или пет години, без да заплащат първоначална вноска. Компанията разработва и услуга, свързана с опазването на околната среда. С нея ще се стимулира покупката на автомобили с ниски емисии на въглероден двуокис.

На специално създадения сайт www.tombola.bulvaria.com се провежда томбола на Булвария. Всеки четвъртък късметлиите печелят уикенд с нов автомобил на Opel и Chevrolet или талон за обслужване на собствения си автомобил. Големите награди предлагат тестване на автомобил за 20 дни.

Булвария създава Електронна книга с отворен край, която чрез интерактивен и електронен достъп дава информация за историята на компанията, историята на автомобилния живот през периода 1991 г. - 2011 г., както и припомня значимите исторически събития на България през същия период. Изпълението на бъдещите планове на Булвария ще продължи историята, разказвана от Електронната книга.

Бъдещите успехи на Булвария са резултат и от нейните досегашни постижения. За гостите на събитието стана ясно, че компанията:

Постави основите на дилърската мрежа на Opel в България.
Представи и популяризира марката Opel в годините, когато все още тя нямаше официално представителство в България. Благодарение на Булвария Opel присъстваше на всеки Пловдивски панаир и автоизложение в България.
За две десетилетия Булвария успя да удовлетвори нуждите и потребностите на 20 000 клиенти.
Създаде и предложи услугата собствен лизинг и беше първият дистрибутор, предлагащ финансиране при покупка на нови автомобили.
Изгради отлична репутация. За всеки един от работниците и служителите на Булвария на първо място стои доброто име на компанията. Клиентите получават качествени и успешни решения на своите специфични нужди, очаквания и желания.
За максимално удобство, Булвария посреща и обслужва клиенти в два сервизни и продажбени центъра в София – на ул. Орион" №84 в западната част на града и на бул. Христофор Колумб" №43 – в източната.
За удобство и сигурност провежда регулярно сервизни акции и програми за автомобили на всякаква възраст с качеството на оторизиран сервиз.
Създаде програма с образователна цел Знаете ли, че", която помага на клиентите да разбират какво и защо трябва да бъде сервизирано по техния автомобил.
Въведе ERP система за управление на процесите във фирмата, като една от многобройните възможности на системата е да генерира напомнящи съобщения за важни ремонти. Така се удължава живота на автомобилите, спестява се време и средства за отстраняване на големи повреди.
Миналите успехи и бъдещите върхови постижения на Булвария не могат да бъдат обяснени, без да знаем каква е:

Целта на Булвария

А тя е с две думи - Булвария близо до вас. Компанията предлага на своите клиенти и партньори качествено обслужване при максимално удобство. Като част от Еврохолд, от една страна, и от друга – част от дилърската мрежа на най-големия в света производител на автомобили GM, Булвария съчетава автомобил, финансиране, застраховане и поддръжка в различни продукти, създадени според специфичните нужди на всеки един клиент.

 
Ключови думи:   chevrolet, opel
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте