Във времена, когато Rolls-Royce и Bentley поставят рекорди по продажби, луксозната марка за лимузини Maybach изглежда не се радва на подобен интерес. Според изпълнителни директори в Mercedes-Benz не е толкова скъпо да се поддържа марката на пазара, но историята е съвсем различна, ако погледнете към всичките над 70 американски дилъри, които дават повече от 500 000 долара, за да създават специални студия за показване на колата.
Очакват се продажби от около 500 коли годишно в Щатите, но на този етап са продадени едва 800 лимузини. Това е „постигнато” въпреки представянето на два нови модела - 57 S и 62 S (‘S’ означава „специален”)
Според слуховете компанията майка Mercedes-Benz може да се окаже от марката Maybach и да я превърне просто във върха на своята гама. На този етап ръководството не казва нищо по въпроса и само времето ще покаже дали, след като бе събудена от дълбок сън, марката ще трябва отново да заспи.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!