БЪЛГАРИЯ С КЛЮЧОВА ПОЗИЦИЯ В ИНВЕСТИЦИОННАТА ПРОГРАМА НА RENAULT TRUCKS

Общи 09 октомври 2008 | Auto-Press.net A- A+ 1681 посещения | без коментари

Страната ни е първата държава от Източна Европа,
в която международната компания изгражда собствена структура

В резултат на постоянния ръст в продажбата на товарни автомобили през последните няколко години в България, френският производител на камиони RENAULT TRUCKS прояви инвестиционен интерес към страната ни и откри у нас собствена компания.

Пред журналисти и клиенти, официалните гости - г-н Паскал Битнер – Изпълнителен директор (CEO) на Renault Trucks Commercial Europe (RTCE) и г-н Филип Горжу – Управляващ директор на Renault Trucks South-East Europe (RT Balkan Hub) представиха структурата и стратегията на RENAULT TRUCKS, както и резултатите постигнати в Европа през изминалата година. Г-н Стефано Чиконе – Управляващ директор на "Renault Trucks Commercial Bulgaria (RTCB) обясни плановете за бъдещото развитие на Renault Trucks в България през 2009 година.

В България компанията стартира през юли тази година, чрез придобиването на търговски център за продажба и обслужване на товарни автомобили. До момента са реализирани продажби на сто броя товарни автомобила. Тази година структурата на RENAULT TRUCKS в България включва три оторизирани сервиза – в София, във Варна и в Бургас; склад за резервни части и търговски център в София, както и търговски офиси във Варна и в Бургас. В плановете за следващата година е залегнало разширяване на структурата чрез откриване на оторизирани сервизи в Хасково и в Плевен, и построяване на голям търговски и сервизен център в Пловдив, където компанията е закупила 25 000 кв.м. земя.

Renault Trucks предлага една от най-широките гами товарни автомобили - от 2,8 до 70 тона общо тегло - с които може да задоволи нуждите на бизнеса в България от сферата на услугите, търговията, транспорта и строителството. Компанията предлага на българските клиенти възможност за незабавна доставка, чрез поддържането на складови наличности от най-търсените конфигурации и 3 години гаранция за всички товарни автомобили. В допълнение към комплексната услуга по продажба и подръжка на автомобила, компанията може да предложи на клиентите и собствено финансиране чрез финансовата сила на RENAULT TRUCKS по света.

Renault Trucks е част от Volvo Group, който е лидер в продажбата на товарни автомобили над 16 тона, с 236 356 продадени камиона от всички гами през 2007 година, пазарен дял в Европа от 24% през първите седем месеца на 2008 година и оборот от 30,8 милиарда евро за 2007 година.

Продуктовата гама на Renault Trucks е обобщена в четири категории: Доставка (Maxity & Mascott), Дистрибуция (Midlum & Premium Distribution), Транспорт на дълги разстояния (Premium Route & Magnum) и Строителство (Premium Lander & Kerax). Автомобилите от всички гами се сглобяват в няколко завода във Франция и един в Испания, като централата на компанията е в Лион, където се разработват и всички иновации.

През 2007 година Renault Trucks е продал близо 80 хиляди товарни автомобила, от които 55% тежкотоварни (Premium, Magnum и Kerax). Безпорен дял в продажбите през тази година ще има новият MAGNUM, който беше представен официално в Лион през май 2008 година. Гордостта на французите се откроява с изключителен стил, невероятен комфорт и забележителни работни характеристики.

 
Ключови думи:   balkan, bulgaria, ceo, hub, renault, renault trucks, rtce, south east europe
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте