Страната ни е първата държава от Източна Европа,
в която международната компания изгражда собствена структура
В резултат на постоянния ръст в продажбата на товарни автомобили през последните няколко години в България, френският производител на камиони RENAULT TRUCKS прояви инвестиционен интерес към страната ни и откри у нас собствена компания.
Пред журналисти и клиенти, официалните гости - г-н Паскал Битнер – Изпълнителен директор (CEO) на Renault Trucks Commercial Europe (RTCE) и г-н Филип Горжу – Управляващ директор на Renault Trucks South-East Europe (RT Balkan Hub) представиха структурата и стратегията на RENAULT TRUCKS, както и резултатите постигнати в Европа през изминалата година. Г-н Стефано Чиконе – Управляващ директор на "Renault Trucks Commercial Bulgaria (RTCB) обясни плановете за бъдещото развитие на Renault Trucks в България през 2009 година.
В България компанията стартира през юли тази година, чрез придобиването на търговски център за продажба и обслужване на товарни автомобили. До момента са реализирани продажби на сто броя товарни автомобила. Тази година структурата на RENAULT TRUCKS в България включва три оторизирани сервиза – в София, във Варна и в Бургас; склад за резервни части и търговски център в София, както и търговски офиси във Варна и в Бургас. В плановете за следващата година е залегнало разширяване на структурата чрез откриване на оторизирани сервизи в Хасково и в Плевен, и построяване на голям търговски и сервизен център в Пловдив, където компанията е закупила 25 000 кв.м. земя.
Renault Trucks предлага една от най-широките гами товарни автомобили - от 2,8 до 70 тона общо тегло - с които може да задоволи нуждите на бизнеса в България от сферата на услугите, търговията, транспорта и строителството. Компанията предлага на българските клиенти възможност за незабавна доставка, чрез поддържането на складови наличности от най-търсените конфигурации и 3 години гаранция за всички товарни автомобили. В допълнение към комплексната услуга по продажба и подръжка на автомобила, компанията може да предложи на клиентите и собствено финансиране чрез финансовата сила на RENAULT TRUCKS по света.
Renault Trucks е част от Volvo Group, който е лидер в продажбата на товарни автомобили над 16 тона, с 236 356 продадени камиона от всички гами през 2007 година, пазарен дял в Европа от 24% през първите седем месеца на 2008 година и оборот от 30,8 милиарда евро за 2007 година.
Продуктовата гама на Renault Trucks е обобщена в четири категории: Доставка (Maxity & Mascott), Дистрибуция (Midlum & Premium Distribution), Транспорт на дълги разстояния (Premium Route & Magnum) и Строителство (Premium Lander & Kerax). Автомобилите от всички гами се сглобяват в няколко завода във Франция и един в Испания, като централата на компанията е в Лион, където се разработват и всички иновации.
През 2007 година Renault Trucks е продал близо 80 хиляди товарни автомобила, от които 55% тежкотоварни (Premium, Magnum и Kerax). Безпорен дял в продажбите през тази година ще има новият MAGNUM, който беше представен официално в Лион през май 2008 година. Гордостта на французите се откроява с изключителен стил, невероятен комфорт и забележителни работни характеристики.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!