Криза? Каква криза? За теб и за мен, може би, но не и за купувачите на Bentley. Британският луксозен автомобилопроизводител, собственост на VW, обяви днес 20% увеличение на продажбите си за първата половина на 2011 г.
Общо 2978 автомобила са доставени на клиенти, което е най-добрият старт на компанията от 2008 г насам.
Луксозната компания приписва този скок в продажбите главно на големия интерес към новия Continental GT, както и нарастващата популярност на китайския пазар, където продажбите на Bentley са се повишили с 57 % в сравнение със същя период през миналата година и достига 680 автомобила. По този начин Китай се превърна във втория най-успешен пазар за Bentley след американския.
В Европа продажбите са се увеличили с 25 % (494 коли), а в САЩ с 23 % (907 коли). Марката отчита спад в Япония, което се дължи на неотдавнашните катастрофални природни бедствия, и в Близкия Изток.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!