Глобално сътрудничество между BASF и Hyundai

Общи 02 май 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1035 посещения | без коментари

От централата на BASF съобщиха, че са подписали споразумение за глобално сътрудничество с Hyundai Motor Company. Химическата компания ще предостави своята продукция, необходима на автомобилната компания да засили още повече качеството на сервизното си обслужване.

"Партньорството с доставчик като BASF, световен лидер при химическите компании, е от изключително значение за нас и ще ни помогне да постигнем нашата цел, заяви г-н Чънг, генерален мениджър на международните операции на Hyundai Motor Company.

Освен на качествената продукция на BASF, от Hyundai Motor Company ще могат да разчитат и на опита на химическата компания, който ще им бъде предоставен под формата на специализирана програма за обучение, разработена специално според нуждите на автомобилния гигант.

За BASF
BASF е водещата химическа компания в света: The Chemical Company. Портфолиото на BASF включва химикали, пластмаси, специални химикали, продукти за селското стопанство, фини химикали, суров нефт и природен газ. Като надежден партньор на всички индустрии, интелигентните решения и ценните продукти на BASF помагат на потребителите да станат още по-успешни. BASF разработва нови технологии и ги използва, за да създава допълнителни пазарни възможности. Компанията обединява икономическия успех с опазването на околната среда и обществената отговорност, като допринася за по-доброто бъдеще. През 2005 г. BASF има около 95,000 служители и отбелязва продажби на стойност над 42.7 милиарда евро. Акциите на BASF се търгуват на борсите във Франкфурт (BAS), Лондон (BFA), Ню Йорк (BF) и Цюрих (AN). Допълнителна информация за BASF можете да намерите в интернет на адрес www.basf.com

За BASF България
BASF е в България от 1978 г. чрез Интерпред. През 1990 г. компанията основава представителство в София, а през 1994 г. то е регистрирано като ЕООД. BASF предлага в България продукти и решения за различни сектори като земеделие, строителство, фармация, козметика, хранителната индустрия, преработката на плас пластмаси, лако-бояджийската и химическата индустрия. През 2005 г. BASF България отчете продажби на стойност 61 милиона евро или 16% ръст спрямо резултатите за 2004 г. от 52.7 милиона евро.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте