От централата на BASF съобщиха, че са подписали споразумение за глобално сътрудничество с Hyundai Motor Company. Химическата компания ще предостави своята продукция, необходима на автомобилната компания да засили още повече качеството на сервизното си обслужване.
"Партньорството с доставчик като BASF, световен лидер при химическите компании, е от изключително значение за нас и ще ни помогне да постигнем нашата цел, заяви г-н Чънг, генерален мениджър на международните операции на Hyundai Motor Company.
Освен на качествената продукция на BASF, от Hyundai Motor Company ще могат да разчитат и на опита на химическата компания, който ще им бъде предоставен под формата на специализирана програма за обучение, разработена специално според нуждите на автомобилния гигант.
За BASF
BASF е водещата химическа компания в света: The Chemical Company. Портфолиото на BASF включва химикали, пластмаси, специални химикали, продукти за селското стопанство, фини химикали, суров нефт и природен газ. Като надежден партньор на всички индустрии, интелигентните решения и ценните продукти на BASF помагат на потребителите да станат още по-успешни. BASF разработва нови технологии и ги използва, за да създава допълнителни пазарни възможности. Компанията обединява икономическия успех с опазването на околната среда и обществената отговорност, като допринася за по-доброто бъдеще. През 2005 г. BASF има около 95,000 служители и отбелязва продажби на стойност над 42.7 милиарда евро. Акциите на BASF се търгуват на борсите във Франкфурт (BAS), Лондон (BFA), Ню Йорк (BF) и Цюрих (AN). Допълнителна информация за BASF можете да намерите в интернет на адрес www.basf.com
За BASF България
BASF е в България от 1978 г. чрез Интерпред. През 1990 г. компанията основава представителство в София, а през 1994 г. то е регистрирано като ЕООД. BASF предлага в България продукти и решения за различни сектори като земеделие, строителство, фармация, козметика, хранителната индустрия, преработката на плас пластмаси, лако-бояджийската и химическата индустрия. През 2005 г. BASF България отчете продажби на стойност 61 милиона евро или 16% ръст спрямо резултатите за 2004 г. от 52.7 милиона евро.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!