- OMV развива две отделни търговски марки бензиностанции в Централна и Източна Европа
- Първата бензиностанция Аванти е в жк Овча купел в София
- Аванти Интернешънъл планира верига от 44 бензиностанции Аванти до 2010 г. в България
Аванти Интернешънъл започва да развива верига бензиностанции с марка Аванти на българския пазар. Аванти е верига от 175 бензиностанции в Австрия, Чешката република, Словакия, Германия и Унгария, която е собственост на OMV от 2003 г. Първата бензиностанция Аванти в България вече функционира – в жк. Овча купел, в София (ул.Овча купел и ул.Обиколна). До края на 2006 г. веригата ще има общо 8 бензиностанции. 44 бензиностанции Аванти са планирани до 2010 г. Веригата Аванти ще присъства в малки и средни по големина градове, като ще има малко присъствие в големите градове.
Новата верига предлага основен асортимент от качествени горива със сигурен и ясен произход – безоловен бензин A-95, автогаз (в зависимост от спецификата на пазара) и дизел. Бензиностанциите Аванти работят 24 часа и имат магазин с основен набор от продукти (масла Аванти и течност за чистачки, аксесоари за автомобили и други продукти от първа необходимост), както и кът за кафе, освежителни напитки и сандвичи с добри цени.
Новата верига бензиностанции се управлява от Аванти Интернешънъл, което е звено в рамките на Групата OMV с международен екип. Ръководител на Аванти Интернешънъл е г-н Раду Капрау, който е също директор на веригата бензиностанции OMV в България.
Г-н Раду Капрау обясни въвеждането на новия бранд Аванти по следния начин: "Веригата бензиностанции Аванти идва да запълни нишата на пазара от предлагане на услуга тип Добро качество на добра цена. Причината за навлизането на Аванти има два аспекта. От потребителска гледна точка, ние удовлетворяваме нуждите на потребителите от бензиностанции с бранд, които предлагат основни продукти и гарантирано качество на добра цена – това е нишата на потребителите, които просто искат да спрат и заредят бързо колата си на бензиностанция, разчитайки на добро съотношение между цена и услуга. Другият аспект на причините за навлизането на Аванти е свързан със състоянието на пазара преди самото влизане на България в Европейския съюз.
С членството на България в Европейския съюз всички търговци на горива в страната трябва да отговорят на високите изисквания за технологични и екологични стандарти на една бензиностанция. Въвеждането на тези стандарти изискват инвестиция, която не всеки търговец може да си позволи. Веригата Аванти влиза на пазара като алтернатива за малките търговци на горива, като им предлага конкурентноспособна оферта да запазят бизнеса си като партньори чрез присъединяването си към изискванията на марката Аванти.
Г-н Капрау заяви: "Аванти е търговска марка на модерната европейска бензиностанция, която предлага фокусирана услуга върху бързо и сигурно зареждане на автомобила за добра цена – девизът на Аванти е "Карай & Спестявай.
Аванти Интернешънъл:
Австрия – 152 бензиностанции
България – 1 бензиностанция
Чешка република – 3 бензиностанции
Германия – 8 бензиностанции
Унгария – 2 бензиностанции
Словакия – 9 бензиностанции
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!