Два нови модела и една концепция въплъщават новото мото на Hyundai в Женева

Общи 02 март 2011 | Speed-Press.com A- A+ 10206 посещения | без коментари

Корейският автомобилостроител Hyundai представя на Женевскиs автосалон два нови модела и една концепция.
Световен дебют прави най-новият представител на Hyundai в D-сегмента – i40, чрез който компанията възнамерява да промени традиционното отношение към марката в Европа. Новият i40 ще се предлага с екологични и икономични бензинови и дизелови двигатели, които отговарят на стандартите Euro V, куплирани с шестепенни механични и автоматични трансмисии. Определено най-впечатляващ е новият бензинов агрегат с директно впръскване Nu GDI 2.0 с двойна система за изменение на фазите на газоразпределение (CVVT), който дебютира в i40, за да му осигури 177 к.с. при 6500 об/мин и 208 Нм при 4700 об/мин.
Другата премиера, този път – европейска, е на най-новия модел на Hyundai –сензационното купе Veloster. Ултрамодерният автомобил издига на ново ниво стандартите в сегмента на компактните купета с нововъведения като уникална трета врата, която улеснява достъпа до задната седалка, шестстепенна трансмисия с двоен съединител (DCT) и съвсем нов 1,6-литров двигател с директно впръскване, съчетан с първата трансмисия на Hyundai с двоен съединител. Технологията GDI и на двойната система за изменение на фазите на газоразпределение D-CVVT осигуряват на автомобила по-ниски разход на гориво и вредни емисии и по-висока надеждност при максимална мощност от 138 к.с. и максимален въртящ момент от 167 Нм при 4 850 об/мин.
Гостите на Женевския автосалон ще имат възможност да се запознаят и с най-новия концептуален модел на Hyundai – Curb, който бе показан за първи път на изложението в Детройт през януари. Curb е компактен UAV (Urban Activity Vehicle), предназначен за следващото поколение клиенти на Hyundai. Освен това концептуалният модел е и платформа за изпитание на бъдещите Hyundai Blue Link™ и авто-телематични технологии. Задвижването на Curb е поверено на 1,6-литров, четирицилиндров бензинов двигател с турбокомпресор и директно впръскване на горивото (GDI), куплиран със скоростна кутия с два съединителя Direct Shift Gearbox (DSG). Тази комбинация осигурява на колата мощност 175 к.с. и въртящ момент 229Нм. Като към това се прибави и стоп-старт технологията, разходът на Curb е под 7,8 л/100 км в града и под 5,9 на магистрала.

 
Ключови думи:   b5, ba, bd, cvvt, gdi, hyundai, Автосалон Женева 2011
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте