Дигиталните комуникации в автомобилния бранш е темата в конкурса "Рено Нисан България Мастър Инициатива"

Общи 27 януари 2011 | Auto-Press.net A- A+ 5089 посещения | без коментари

За пета година бе даден старт на конкурса Рено Нисан България Мастър Инициатива". В поредното издание, българските студенти имат възможност да споделят своите виждания за развитието на дигиталните комуникации и тяхната все по-съществена роля в автомобилния сектор.

Темата, с която конкурсът ги предизвиква, е: "Дигиталните комуникации и автомобилите. Как автомобилните марки Renault, Dacia и Nissan да засилят своето присъствие в дигиталното пространство, за да достигнат по-близо до хората?"

Конкурсът, които се провежда от 2006-та година насам, предлага на младите хора в България да споделят своите виждания по актуални теми отнасящи се до обществото и бизнеса. Предните издания третираха въпроси свързани с екологията и ангажираността на бизнеса с нея; с лоялността на клиента и как да я създадем и задържим и други. Последното четвърто издание насочи вниманието ни към новите технологии с тема за електрическите автомобили, екологични и иновативни. Настоящото пето издание продължава в тази насока, като предлага дискусия отново насочена към иновациите – дигиталните технологии, които поставят на ново ниво комуникациите между хора и компании.

Партньори на Рено Нисан България Мастър Инициатива са Publicis Mark, списание auto motor und sport, които по традиция са част от журито, което разглежда разработките и определя финалистите, заедно с представители на Рено Нисан България. В настоящото издание, експертно мнение ще даде и представител на Webit - най-голямото събитие за интернет индустрията в Централна и Източна Европа.

За да участвате в конкурса трябва да сформирате екип от двама до трима души и да се регистрирате на сайта на инициативата www.imam-idea.com , като крайният срок за регистрация е 15-ти февруари 2011 година.

С конкурса Мастър Инициатива, Рено Нисан България продължава комуникацията си с младите хора от Висшите училища, стреми се да им предложи реални казуси, в които да прилагат наученото в университетските зали, като наравно с това търси тяхното мнение, изслушва техните свежи идеи.

Повече за конкурса можете да научите тук: www.imam-idea.com

 
Ключови думи:   nissan, quot, renault, renault dacia
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте