Дизайнерът на Chevrolet направи топ 10 на най-значимите модели на марката

Общи 07 април 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3380 посещения | без коментари

Главният дизайнер на GM Ед Уелбърн направи преглед на 100-годишните традиции на марката Chevrolet в новаторството и стила. Той хвърля поглед в миналото и представя десетте автомобила, които според него притежават най-забележителния и емблематичен дизайн.
Сред тях е Chevrolet Classic Six от 1912 г., първият в историята, носещ официално името Chevrolet. Достолепната машина се продава на цена от 2150 щатски долара, която я прави значително по-скъпа от нейните съвременници. Конструирана е от Луи Шевроле.
Deluxe Sport Coupe от 1932 г. е представен насред Голямата депресия, когато продажбите на Chevrolet се сриват с 50%. Той е един от най-красивите модели, които Chevrolet създава преди Втората световна война. По принцип е двуместен... доколкото това се отнася до закритата част на купето. При наличие на повече желаещи да пътуват те са били настанявани на сгъваемата седалка в багажника отзад, където са се радвали на вятър в косите.
Suburban от 1936 г. е важен за автомобилната индустрия като цяло, защото може да се твърди, че това е първият по рода си SUV (Sport Utility Vehicle) – здрав и практичен модел с комби каросерия и шаси от лекотоварен автомобил. Всъщност пълното му име е Suburban Carryall (директно напомняне за неговата способност да транспортира практически всичко).
Chevrolet Pick-Up от 1948 г. е сред първите продукти в гамата на GM с изцяло следвоенен дизайн. Функционалният пикап с товароносимост половин тон намира приложение по целия свят.
За Chevrolet Corvette от 1953 г. Ед споделя: „Това просто е първият Corvette“. Един от авангардните му отличителни белези е стъклопластовата конструкция на каросерията.
Chevrolet Bel Air от 1955 г. вдъхновява с динамика и пищен, самоуверен дизайн, а Corvette Sting Ray от 1963 г. дава тон на интериорния дизайн на гамата Corvette и до ден днешен с арматурното си табло в стил „двоен кокпит“.
Chevrolet Pick-Up от 1967 г. е здрава машина, създадена за работа, а наследникът му от 1989 г. налага и думата „лайфстайл“ при пикапите с допълнителното оборудване Sports.
Eд Уелбърн поставя Chevrolet Camaro от 2010 г. пред всички по-ранни превъплъщения на модела, защото според дизайнера това поколение въздейства на хора от цял свят.

 
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте