Обратното броене преди първото за България събитие от Европейската верига – Световният Volvo мач плей шампионат 2013 започна от днес с пресконференция на ръководители от Volvo, IMG и Европейската верига и българския министър на физическото възпитание и спорта Свилен Нейков. Мегатурнирът ще се проведе на българското голф игрище Thracian Cliffs от 16 до 19 май.Елитният Световен Volvo мач плей шампионат, който догодина празнува 50-ия си юбилей, ще събере 24-ма от най-добрите голфъри в света. Те ще се състезават за престижния трофей чрез квалификационен цикъл, чиято цел е да отсее възможно най-силния състав за турнира. До момента сред покрилите квалификационните критерии са Никола Колсартс, шампион от 2012 г., и Шейн Лаури, победител в Portugal Masters 2012. Само преди седмица станаха ясни и първите четирима в “Надпреварата за Дубай”, които също получават право на участие – това са Рори Макилрой, Джъстин Роуз, Луи Оостхюйзен и Петер Хансон. На пресконференцията беше обявено и че наградният фонд за 2013 г. се увеличава на 3 млн. евро (с 250 000 евро повече в сравнение с 2012 г.), като победителят ще получи 800 000 евро. Шампионатът ще бъде отразен от медиите по цял свят с около 1600 часа телевизионно излъчване в над половин милиард домакинства. Турнирът претърпя огромно развитие след преместването му от Уентуърт през 2009 г. и успява да привлече най-добрите голфъри в света, които се класират по заслуги. Броят на състезателите бе увеличен на 24, а форматът на игра – променен. Участниците се разделят в осем групи по трима и тези групи играят в четвъртък и петък. Първите двама от всяка група (общо 16 играчи) продължават във фазата на елиминациите в събота, а полуфиналите и финалът са в неделя. През 1988 г. Volvo промени облика на Европейската верига и оттогава неизменно е сред пионерите в голфа. Компанията успешно използва портфолиото си от престижни събития, за да позиционира първокласната марка и да създава дългосрочни бизнес партньорства с клиенти, отдадени на спорта. Благодарение на широкото медийно отразяване милиони хора са виждали прочутото синьо лого на тий площадки, грийнове и феъруеи навсякъде по света.Volvo Event Management се занимава с вътрешното планиране и мениджмънт на глобални спонсорски дейности, свързани с голфа, заедно с Volvo Car Corporation и Volvo Group. Централата на Volvo Event Management е в Гьотеборг, Швеция, има и представителен офис в Хонконг. Под егидата на Volvo Event Management в момента се провеждат четири събития. Последните три издания на Световния Volvo мач плей шампионат се проведоха в испанския Голф клуб Finca Cortes
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!