Видео на новото Mondeo можете да видите тук:AutoPress.tv
Новото Mondeo ще се предлага в четири различни версии- Edge, Zetec, Ghia, Titanium X, както и в три варианта на купето. Докато стилът на Ghia е класически лукс, постигнат чрез умело използване на хромови и дървени орнаменти в интериора, то Titanium е с техно вид, метални елементи във вътрешността, интерфейс Ford Convers+ и тонирано синьо стъкло. X-pack опцията е вариант към Titanium и Ghia, а спортният пакет с ниско окачване, частично кожени седалки и избор измежду 17- и 18-инчови алуминиеви джанти, е допълнение към оборудването Trend и Titanium.
На върха на двигателната гама на Mondeo застава познатият от Ford S-MAX 5-цилиндров бензинов Duratec, 220 к.с., базиран на агрегата на Ford Focus ST. В края на 2007 г. ще се присъедини и 4-цилиндровият, бензинов, 2,3 л. Duratec HE, 161 к.с. По това време ще бъде представена и новата 6-степенна автоматична трансмисия Durashift с възможност за избор на спортен режим, сменящ предавките на по-високи обороти.
Динамиката на Mondeo ще осигуряват:
- 1,8-литров Duratorq TDCi, 100 к.с. или 125 к.с. с 5-степенна механична трансмисия. Версията със 125 к.с. може да бъде поръчана и с 6-степенна механична скоростна кутия.
- 2,0-литров Duratorq TDCi, 130 к.с. или 140 к.с. с 6-степенна механична трансмисия и с усъвършенстван филтър за твърди частици.
- 1,6-литров Duratec Ti-VCT, 110 к.с. или 125 к.с. с 5-степенно механична скоростна кутия.
- 2,0-литров Duratec HE, 145 к.с. с 5-степенна механична трансмисия Durashift.
- Нов 2,3-литров Duratec HE, 161 к.с. 4-цилиндров двигател с
6-степенна автоматична скоростна кутия Durashift.
2,5-литров 5-цилиндров Duratec, 220 к.с. с 6-степенна механична трансмисия Durashift.
Като опция към дизеловия 2,0-литров Duratorq TDCi, 130 к.с. и стандартно допълнение на новия бензинов 2,3-литров Duratec, 161 к.с. в края на 2007-а ще бъде представена нова, по-съвършена 6-степенна автоматична скоростна кутия Durashift
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!