Представянето на новата звезда от семейство на MINI - MINI Countryman - по време на 80-ото международно автомобилно изложение в Женева е повод за осъществяването на необикновена маркетингова кампания: градът, построен на Женевското езеро, е преименуван на “MINIWOOD”. Огромната проекция с надпис “MINIWOOD” на Монт Салеве на френска територия е една от най-големите от този вид. Прожектираната картина е с височина 30 м и ширина 192 м. Вечер е видима от огромно разстояние както за жителите на Женева, така и за многобройните посетители на автомобилното изложение, което се провежда от 4 до 14 март.
Кампанията включва използването на мощни технологии: високопроизводителни прожектори с мощност над 28 000 вата осветяват площ от над 5 760 кв. метра. Прожекцията е допълнена с кратък видеоклип в типичен MINI стил, който показва как се е реализирал проектът и ще бъде широко разпространен в Интернет.
Кампанията се популяризира и с помощта на филмови постери “MINI Countryman – GETAWAY”. Видеото „The making of…” (“Направата на…”) е публикувано и на официалния канал на MINI в YouTube: http://www.youtube.com/MINI, и на Facebook страницата на MINI Countryman’s, http://www.facebook.com/MINI.Countryman.
Концепцията MINIWOOD е най-новата комуникационна кампания на марката, която още веднъж демонстрира нестандартния подход на MINI.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!