Историята на един нов супер автомобил

Общи 17 октомври 2011 | Speed-Press.com A- A+ 3750 посещения | без коментари

Дългогодишното развитие на олекотена конструкция в крайна сметка ще резултира в един от най-големите проекти за супер автомобил в историята на Lexus. Човекът зад този проект - Харухико Танахаши , който най-вероятно ще се превърне в главен инженер по развитието на новия спуеравтомобил, е на път да трансформира програмата в един от най-важните проекти на компанията, както стана при LS400 от края на 1980 г.
Става въпрос за новия Lexus LFA, който е разработван повече от 10 години.
Първоначално моделът е замислен около изцяло алуминиево шаси, по-късно то е заменено от шаси, изградено от смес между алуминий и въглеродни влакна. Централният кокпит е създаден от въгелродни влакна и закрепен към предните и задни рамена посредством напредничав и иновативен процес за наслояване. Крайният резултат е шаси, състоящо се от 65 % въглеродни влакна и 35 % алуминий. Благодарение на това разпределението на тежестта между предната и задната част е 48:52, а общото тегло е под 1540 кг.
Доказателство за добрата работа на японските инженери от Lexus е постижението на LFA, оборудван с Nurburgring пакет, който затвори една обиколка на легендарната писта Нордшлайфе само за 7 мин 14,64 сек.



Видео

 
Ключови думи:   lexus, lexus lfa, ls400, Nürburgring
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте