Късмет донесе 2 билета за финала на Евро 2008 при футболен запалянко

Общи 29 май 2008 | Auto-Press.net A- A+ 2014 посещения | без коментари

Вълнуващи моменти във Виена очакват победителя, чието име стана известно в присъствието на нотариус на 26 май 2008 г. Двата билета за финала на EURO 2008 спечели 20-годишният Борислав Пейчинов, който се включи в играта на KIA създай своя cee’d с проект №816 (http://www.kia.bg/ceed_family/).

Като един от главните спонсори и партньори на EURO 2008 КИА ще изпрати двама души на финалната среща от футболното събитие на годината. Борбата за краен победител ще се проведе във Виена, а пътят до там е лесен и минава през сайта, който автомобилната марка КИА създаде специално, за да зарадва своите фенове. Тук, освен информацията за моделите от семейство cee’d и подаръка, с който се предлагат те до края на месец май, посетителите имаха възможност да се забавляват с една необичайна игра.

До 18 май почитателите на cee’d участваха със своя дизайнерска версия на автомобила с помощта на забавния софтуер на онлайн играта създай своя cee’d. С проекта си всеки участник получи шанс да се включи в томбола за двата билета за финалната среща на Евро 2008.

Над 1800 човека споделиха своето естетическо виждане за модела. Проектите им могат да бъдат разгледани в сайта на КИА Моторс България www.kia.bg.

*KIA Motors Corporation (www.kia.com ) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 14-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 1.4 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 165 страни. Днес КИА има 33 000 служители и годишни приходи от 17 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и международен спонсор на Davis Cup. КИА е и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup – както и EUROTOP партньор на UEFA. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън "Силата да изненадваш – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.

 
Ключови думи:   cee, ceed, euro 2008, kia
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте