От централата на Mazda Motor Corporation съобщиха, че през първия продажбен месец на модела CX-7 в Япония са постъпили около 1 800 заявки за закупуване на модела. Автомобилът беше представен на местния пазар на 19 декември миналата година и предвижданията бяха свързани с месечна реализация в размер на около 380 единици.
Според предвижданията на Mazda Motor Corporation, таргет групата на модела CX-7 трябваше да бъде такава с възраст между 30 и 50 години, но направените проучвания показват, че възрастовата палитра на клиентите е доста по- голяма. Според клиентското допитване основните причини поради които потребителите се насочват към Mazda CX-7 са модерната визия на екстериора, мощното представяне на 2.3 литровото DISI турбо сърце и спортното "звучене на интериора.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!