Следвайки стратегията за повишаване нивото на гамата, Peugeot представя 4008, който ще бъде лансиран първо на международния пазар.
Забележителният стил и характеристиките на SUV 4x4 позволяват на 4008 да предложи модерен отговор на очакванията на клиентите на офроуд автомобили, в сегмент, който бележи голям ръст.
В Европа, 4008 е адресиран към клиенти, за които дизайнът трябва да изразява силата и динамиката на автомобила, размерите да позволяват разнообразна употреба, а разходите на гориво да бъдат разумни.
Допълвайки 4007, а също и 3008 и наскоро представената му версия HYbrid4, 4008 отговаря на търсенето в страни, където се наблюдава голям ръст на сегмента на компактните SUV.
Платформата 4008 е с намалена дължина, благодарение на скъсяването на надвесите (-30 см дължина). Голямото междуосие и широките следи на 4007 са запазени, за да се гарантира достатъчно вътрешно пространство на предните и задните места.
При версията с интегрална трансмисия водачът може да избира три режима: две задвижващи колела "2WD", четири задвижващи колела "4WD" и заключване 4 задвижващи колела "LOCK".
В двата режима 4х4 разпределението на въртящия момент между предните и задните колела се управлява електронно.
В режим LOCK трансмисията 4х4 става постоянна, като по-голяма част от въртящия момент се предава към задните колела.
В Европа, 4008 ще се продава с двата дизелови двигателя HDi – 1,6 (116 к.с.) и 1,8 (150 к.с).
С двигателите 1,6 л бензин и дизел HDi 4008 постига едни от най-добрите в сегмента екологични резултати, благодарение на които освен модерен SUV той е и отличен градски автомобил.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!