Реклама на Skoda превзема Internet като ураган

Общи 11 юни 2007 | Auto-Press.net A- A+ 1334 посещения | без коментари

* 37,000 уникални входа в микросайта www.newfabia.co.uk
* Над 260,000 преглеждания на рекламата на Skoda в YouTube

Над 37 000 души са посетили посветеният на новата кола на Skoda микросайт във Великобритания - www.newfabia.co.uk за да видят новото предложение на марката. От популярния уеб-сайт YouTube пък съобщават, че видео рекламата на колата е видяна от над 260,000 души за по-малко от две седмици!

В рекламата екип изкусни майстори сладкари сътворяват вкусен сладкиш, който в натурална величина пресъздава абсолютно точно новата кола.

За почитателите на модела у нас трябва да споменем, че ще имат възможност да видят автомобила, както и варианта Scout на Skoda Roomster по време на автосалона в София в Експоцентъра на Цариградско шосе срещу Метро от 15 до 24 юни.

Skoda advertice takes over the Internet as a hurricane

More than 37000 people saw the new Skoda Fabia online at the microsite in - http://www.newfabia.co.uk Besides, YouTube announced that the video was seen by more than 260000 people in less than two weeks.

What happens in the trailer is how a team of professional confectioners make a very tasty cake,which represents the new car.

The Bulgarian fans will be able to see the models Scout and Skoda Roomster at the Automobile exhibition in Sofia in the Expo centre 15-24 June.

 
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте