Системите за налягането в гумите при товарните трябва да са задължителни

Общи 07 февруари 2012 | Speed-Press.com A- A+ 2360 посещения | без коментари

Нов доклад, представен от Goodyear Dunlop, разкрива, че 1 от 7 европейски превозвача счита, че до 8 години ще трябва да обяви фалит, освен ако не бъдат направени драстични промени за подобряване на горивната ефективност на автопарковете. На специално посветен на автопарковете симпозиум, проведен в Брюксел, цитираният производител на гуми представи някои препоръки към сухопътния търговски транспортен сектор.
Докладът „Пътят до 2020“ на Goodyear Dunlop показва, че една трета (30%) от европейските автопаркове понастоящем все още нямат планове как да отговорят на очакваното европейско законодателство за ограничаване на CO2 емисии. В своя последен Сборник за транспорта Европейската комисия дава ясен знак на автопарковете, че през следващото десетилетие ще бъдат въведени допълнителни правила и данъци за CO2 емисии.
В същото време парковете очакват индустрията и законодателят да им помогнат да постигнат по-голяма ефективност.
52% от парковете не смятат, че биха могли да постигнат допълнителна ефективност от повече от 10%, само 1 от 10 вярва, че секторът може да постигне целта от 20%, посочена в стратегията „20-20-20“ за ниски въглеродни емисии. Автопарковете от страните с по-ниски цени на горивото, са по-оптимистично настроени. В Полша и Испания, където горивата са по-евтини от средните нива за ЕС, една пета от автопарковете вярват, че могат да постигнат още 20% икономии на гориво до 2020 г.
Goodyear Dunlop призовава законодателите да вземат предвид някои препоръки, за да помогнат на сектора на сухопътния търговски транспорт да намали емисиите и увеличи ефективността. Според доклада на производителя системите за наблюдение на налягането в гумите да бъдат задължителни за всички тежкотоварни автомобили. Отново според него са необходими и стимули за автопарковете, които инвестират в аеродинамични подобрения или закупуват гуми от класовете А, В и С (европейски етикети) по отношение на съпротивлението при търкаляне и сцеплението на мокра настилка. Необходимо е да бъдат коригирани и европейските ограничения за тегло и височина за тежкотоварните автомобили с цел подобряване на ефективността, пише още там.
Като част от кампанията си да помогне на автопарковете да подобрят икономията на гориво, Goodyear Dunlop пуска специализиран уебсайт (www.fleet-fuel-efficiency.eu), който предоставя полезна информация за намаляване на разхода на гориво и подобряване на въглеродния отпечатък. Уеб порталът и свързаният Twitter профил (@efficientfleet) отразяват най-новото за индустрията; полезни топ съвети на Goodyear Dunlop за икономия на гориво.

 
Ключови думи:   co2, goodyear, goodyear dunlop
 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте