- Компанията с ръст в продажбите си в Корея, Китай, Северна Америка и основните пазари
КИА Моторс обяви, че продължава да увеличава пазарния си дял на основните пазари, Корея, Китай и Северна Америка, регистрирайки ръст от респективно 24.9%, 13.5%, 3.3% и 0.5%.
На основните пазари и Корея КИА отбеляза значителен ръст от съответно 24.9% с 21 336 регистрирани единици и 13.5% с 27 307 регистрирани единици. Междувременно в Китай и Северна Америка продажбата на превозни средства с марка КИА достигна съответно 11 126 броя (3.3% ръст) и 24 294 броя (0.5% ръст).
КИА отбеляза силно присъствие в Средния Изток и Африка с регистрирани общо 13 922 продажби, което представлява ръст от 83.9% в сравнение със същия период на предходната година.
Общите продажби на автомобилния бранд за първите два месеца на 2009г. са се увеличили на основните пазари, Корея и Северна Америка. Най-голям дял марката придоби на основните пазари - 40 411 продажби, което представлява ръст от 20.2%, докато в Корея и Северна Америка са реализирани респективно 49 363 броя (7.1%) и 48 215 броя (1.8%) в сравнение със същия период на предходната година.
Бестселърът на марката тази година е представителят на С-сегмента Черато (известен на някои пазари и под името Спектра) с общо 29 128 продадени единици. КИА Рио се подрежда на второ място с реализирани 20 034 броя, следван от компактният SUV Спортидж с регистрирани 20 024 единици. Произведеният изцяло в Европа - КИА сийд остава на 4-то място с регистрирани 13 898 продажби, следван от мъника Пиканто с реализирани 11 839 единици.
Г-н Hyoung-Keun Lee, изпълнителен вицепрезидент на КИА Моторс Корпорейшън заяви: Въпреки тежките икономически условия, пред които всички ние сме изправени, КИА успя да запази силни позиции на международните пазари. Постигнатите резултати от началото на годината до момента, както и дистрибутирането на новото поколение градски кросоувър КИА Соул са гаранция за успешното представяне на марката в световен мащаб.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!