Старт-стоп системите със стартер се налагат на пазара

Общи 10 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 505 посещения | без коментари

От началото на серийното производство в края на 2007 година до момента Bosch е реализирал на пазара 1,5 милиона стартерни електродвигатели за старт-стоп системи. Досега те се използваха главно при автомобили с механична предавателна кутия, но в сътрудничество с редица автомобилни производители специалистите на Bosch успяха да адаптират старт-стоп технологията по начин, който позволява надеждното й използване и в модели с автоматични трансмисии. Примери в тази насока са Porsche Panamera и Volkswagen Passat, използващи предавателни кутии с двоен съединител, Fiat 500 с неговата автоматизирана механична трансмисия и новото издание на Audi A8, при което конструкторите са заложили на класически автоматик с хидравличен преобразувател на въртящия момент. Изследванията на Bosch показват, че благодарение на системите старт-стоп разходът на гориво и нивото на емисиите на въглероден двуокис, измерени в съответствие с новия европейски изпитателен цикъл – NEFZ, се снижават с до пет процента, като в градския режим на NEFZ икономиите и свързаното с тях количество СО2 могат да бъдат снижени дори с до осем процента.

 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте