От началото на серийното производство в края на 2007 година до момента Bosch е реализирал на пазара 1,5 милиона стартерни електродвигатели за старт-стоп системи. Досега те се използваха главно при автомобили с механична предавателна кутия, но в сътрудничество с редица автомобилни производители специалистите на Bosch успяха да адаптират старт-стоп технологията по начин, който позволява надеждното й използване и в модели с автоматични трансмисии. Примери в тази насока са Porsche Panamera и Volkswagen Passat, използващи предавателни кутии с двоен съединител, Fiat 500 с неговата автоматизирана механична трансмисия и новото издание на Audi A8, при което конструкторите са заложили на класически автоматик с хидравличен преобразувател на въртящия момент. Изследванията на Bosch показват, че благодарение на системите старт-стоп разходът на гориво и нивото на емисиите на въглероден двуокис, измерени в съответствие с новия европейски изпитателен цикъл – NEFZ, се снижават с до пет процента, като в градския режим на NEFZ икономиите и свързаното с тях количество СО2 могат да бъдат снижени дори с до осем процента.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!