Стартират продажбите на Volkswagen Amarok в България

Общи 10 май 2011 | Auto-Press.net A- A+ 2090 посещения | без коментари

Източник: www.vw-lekotovarni.bg

От началото на Май новият Volkswagen Amarok е вече в продажба в дилърските центрове на марката у нас. Предлагането ще започне с вариантите с двойна кабина, на по-късен етап ще бъде представен и вариантът с единична.

Новият модел на Volkswagen Лекотоварни автомобили е изключително авангарден и конструктивно ще предложи редица интересни или уникални дори за сегмента на еднотонните пикапи решения като например:

Common Rail турбо-дизелови двигатели от последно поколение с двойна турбина, намален работен обем и изключителни показатели по отношение на разхода на гориво и емисиите на СО2 при мощност и въртящ момент съпоставими с модели от класа, чиято работна кубатура е 2,5 литра или повече
2 системи за задвижване на четирите колела: стандартната за сегмента с превключване, при която от задвижващ заден мост се преминава към 4х4 и са предвидени понижаващи предавки, както и новата за сегмента перманентно включена 4х4 система, действието на която се основава на Torsen диференциал; Предвижда се, разбира се, и задвижване само на задния мост
Независимо от системата на задвижване Amarok предлага като опция пълен механичен блокаж на диференциала на задния мост
Amarok предлага серийно режим Off Road ABS за адекватно спирачно поведение по неукрепени пътища, както и системите Hill Hold и Hill Descend Control, които осигуряват автоматична намеса и подпомагане на потеглянето и спускането по наклон
Пикапът изкачва 100% наклон с 1 тон полезен товар и е конструиран за прикачно тегло до 2,8 тона със серийна стабилизация при теглене

3 нива на оборудване и серийно, независимо от нивото: климатизация, фабрична аудио система, 6 въздушни възглавници, ESP – електронна стабилизираща програма, BA – хидравличен спирачен асистент, ABS-антиблокираща система, ASR-контрол на сцеплението с пътя, MSR-контрол на увличащия момент на двигателя, EBV-електронно разпределение на спирачното усилие, EDS-електронен блокаж на диференциала, HVV-система за въвеждане на единия мост в режим ABS, веднага щом другият навлезе в такъв, Rain Brake Support-система за изсушаване на спирачките и редица други
Най-широката в класа товарна платформа с разстояние между арките на калниците, което позволява затоварване напряко на европалет
Най-просторната в класа пътническа кабина
2 варианта на окачване: Heavy Duty – за големи натоварвания и добро представяне при работа в силно пресечена местност и комфортно – за магистрално движение и предимно урбанистична среда на движение

Amarok спечели престижния приз Международен пикап на годината 2011, а за издръжливостта и високата надеждност на първия проектиран в Германия пикап доказателство е изборът му за втора поредна година за официален съпровождащ автомобил на най-тежкото рали в света – Дакар, където повече от 30 автомобила от модела, без доработка към фабричното му изпълнение, осигуряват непрекъсната помощ на всички участващи в ралито екипи.

Amarok ще се предлага в България с двигатели 2,0 TDI Common Rail и две мощности – 122 к.с. с турбокомпресор с променлива геометрия и във вариант с BiTURBO, чиято мощност възлиза на 163 к.с., като въртящите моменти са съответно 340 Нм и 400 Нм. В обозримо бъдеще на разположение ще бъде и вариант с автоматична трансмисия.

Цените на Amarok във варианта с двойна кабина за България започват от 43,992 лева без ДДС – при варианта със задно задвижване и от 47,146 лева без ДДС - за варианта на задвижване на четирите колела 4MOTION. Няма да има разлика в цената в зависимост от избраната 4х4 система на задвижване. Без разлика в цените остава и изборът на вариант на окачване.

Volkswagen е предвидил богата програма от оригинални аксесоари за Amarok, която включва хард-топ изпълнения в комерсиален или лайфстайл вариант, различни варианти на облицоване на товарния отсек – синтетика, рифелована алуминиева ламарина или комбинация от двете, спортни, укрепващи и стилизиращи пакети, инструментен бокс, защитни Off Road – пакети за ходовата част и редица други.

 
Ключови думи:   common rail, torsen, volkswagen
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте