Тайни около електрическото BMW Megacity

Общи 27 август 2010 | Speed-Press.com A- A+ 1105 посещения | без коментари

Докато PSA се подготвя да лансира през есента Citroen C-Zero и Peugeot iOn, BMW усилено работи върху собствения си електромобил. Това не е първият опит на марката от Мюнхен. От 1972 г. насам са направени седем последователни прототипа. Първият сериен модел ще има четири места, четири врати, дължина от четири метра, просторен багажник и автономия за около 200 км. И ще носи името Megacity.
За разлика от конкуренцията, BMW Megacity е разработен около електрическата кинематика, а не обратното. Батерията е от SB Limotive (Samsung-Bosch) и е монтирана по дължината на пода, оптимизирайки както центъра на тежестта, така и багажния обем. Електромоторът и електрониката са имплантирани в задната част. Намерението на BMW е да използва последно поколение мотор с мощност около 125 kW (170 к.с.) и 250 Нм въртящ момент.
За да се подобрят резултатите, тази кинематика (която ще влезе в тестова фаза през 2011 г. с Concept Active E, разработен на базата на BMW Серия 1) е получила водно охлаждане за предотвратяване от прегряване. При над 49

 

Снимки


 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте