Атанас Марков, специален пратеник на F1 Racing България и Агенция Speed-Press в Милтън Кийнс.
Шефът на Red Bull Racing Кристиан Хорнер очаква първите 3 отбора да бъдат най-засегнати като скорост от промените в правилата за обдухване с изгорели газове от Гран при на Великобритания. “От началото на година използваме студен въздух вместо горещ в изгорелите газове, така че промените в правилата със сигурност ще се отразят на скоростта ни. Също така и на конкурентите ни. Очаквам топ отборите да бъдат по-бавни във Великобритания”, коментира Хорнер за F1 Racing България по време на посещение на фабриката на тима в Милтън Кийнс.
“Състезанието в “Силвърстоун” е маркер за постигнатото в сезона. Той започна по невероятен начин за нас. Спечелихме 6 състезания от 8 и в другите завършихме втори. Ситуацията обаче се променя коренно. Видяхме колко непредвидими могат да бъдат гумите Pirelli и накрая да се окаже, че не бързината има значение, а това в каква степен си успях да ги съхраниш. Има и промени в средата на сезона, които касаят начина, по който се използват изгорелите газове”, коментира Хорнер.
В същото време стана ясен избора на Pirelli за гуми за следващите 3 състезания. Във Великобритания се залага на познатата схема – твърди/меки гуми, а за Унгария и Германия медиум/меки, с които екипът на Ferrari бе по-близо до Red Bull във Валенсия. Босът на шампионите обаче не се притеснява за тях, а по-скоро за Италия: “Най-трудното ни състезание е на “Монца”. Просто характеристиките на това трасе не пасва добре на концепцията на двигателя ни Renault и традиционно сме най-слаби спрямо конкурентите на него. В същото време и Канада е с подобен характер, но там бяхме на първа позиция на старта и много бързи до края”.
Цялото интервю с Кристиан Хорнер и материал за посещението на F1 Racing България във фабриката на Red Bull Racing четете в бр. 62 (август) на списанието.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!