Германецът Андре Лотерер донесе победата на екипа си и заедно със съотборниците си Марсел Феслер и Беноа Трелюие се качи на най-високото стъпало. Лотерер спечели втора поредна победа в „24-те часа на Льо Ман”, която обаче е първа за кола с четири задвижващи колела в 80-годишната история на надпреварата. Хибридното Audi e-tron quattro стана и първият хибрид с успех на „Ла Сарт”, при това с двойна победа.
Прототипът с №1 водеше през почти всичките 24 часа, след като стартира от първа позиция. Пилотите на Lola направиха изумително състезание, за да спечелят най-доброто класиране на Rebellion Lola в Льо Ман – 4-то място.
Джанкарло Физикела донесе победата в клас GTE Pro за AF Corse, като докара своето Ferrari 458 Italia на 3 обиколки пред основните си конкуренти. Борбата в клас GTE Am беше много по-ожесточена и бе решена едва след последните стопове в бокса. Победа за Канал в Chevrolet Corvette и 2-ро място за Понс в Porsche 911 RSR.
Забележителният проект Delta Wing отпадна още в началните часове на състезанието след сблъсък с едната от двете хибридни машини на Toyota. Премеждия, както винаги в Льо Ман, не липсваха. Прототипите с номера 2 и 3 се появиха почти едновременно в бокса на Audi за поправки след катастрофи в 22-рия час.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!