Chrysler съобщи в понеделник, че набира членове от обществото за своя нов “Customer Advisory Board”, което представлява онлайн форум, където всеки ще може да даде гласност на своите идеи за това какво искат да видят в една нова кола. Всеки може да се присъедини към форума, като това включва дори и потенциални клиенти, които не са собственици на автомобил от марките на Chrysler. Идеята да се ползва форум, вместо да се прибягва до скъпия и отнемащ времето метод с фокус групите, се разглежда от доста време, тъй като непрекъснато прииждат интересни и любопитни идеи за бъдещи модели. Освен това потребителите във форума освен това могат да дадат обратна връзка за някои от настоящите модели, като това също ще бъде полезно за компанията.
Около 50 души ще бъдат избрани за членство, като фокусът ще бъде не само върху обикновените оплаквания, но се очакват идеи, които да могат да бъдат внедрени в бъдещи модели на Chrysler. Членовете на борда освен това ще могат и да гледат видео материали и презентации от Chrysler, като същевременно идеите на потребителите ще може да се появят на чертожната дъска до две седмици, след като са се появили в електронното пространство.
Подобни опити да се включат клиентите в процеса на изработване на дизайна са заимствани от световно големи компании като Apple и Nike. Подобно мероприятие обаче се ползва за първи път в автомобилната сфера. Обикновено за целите, които се преследват с форума се ползват фокус групи, но желанието на Chrysler е да обхване по-голям процент от обществеността, с което да може да се създаде по-цялостен и правдоподобен образ на това, което се търси от потребителите.
За да могат да кандидатстват за този Customer Advisory Board, желаещите трябва да бъдат поне 18-годишни и да имат валидна американска шофьорска книжка.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!