Откакто големите и важни решения за Chrysler се правят от новите им собственици Cerberus Capital Management, сега производителят е на път да си възвърне печалбите. Дори и при влошаващата се икономика в Щатите, както и слабият долар, че и със скока на цените на петрола, изпълнителният директор Боб Нардел е уверен, че Chrysler ще стане печеливша компания в следващите няколко години и то въпреки предположенията, че пазарът ще остане доста суров.
Анализаторите предричат продажбите на автомобили в Щатите да паднат на 15.5 милиона тази година, като през 2007 те бяха общо 16.1 милиона. Но въпреки и тези данни Нардел твърди пред репортерите от “Financial Times”, че Chrysler е от правилната страна на бариерата и ще успее да привлича инвеститори.
Chrysler загуби повече от 1 милиард долара през 2006 година, а по все още непотвърдена информация числото за 2007 година е вече 1.6 милиарда долара. За да промени статуквото, Chrysler инвестира много сериозно в подобряването на своите продукти. Вече бе съобщено, че планира да пусне на пазара серия иновативни решения, веднага щом бъдат на разположение, като идеята бе да се подчертае, че всеки клиент ще може да се сдобие с тях, вместо да чака за следващото поколение или фейслифта на модела примерно. Освен това ръководството в момента инвестира 3 милиарда долара в нови двигатели, трансмиси и оси, с които да създаде нови високопродуктивни и ефективни двигателни системи. Първите наистина мащабни промени ще бъдат пускането на нова трансмисия с два съединителя, както и двигателят V6 Phoenix. Моделите, оборудвани с ултрачистия BLUETEC дизелов двигател, също са на път да бъдат представени, като междувпрочем същото важи и за поне няколко хибридни автомобила.
Същевременно Chrysler се опитва да формира и стратегически партньорства с някои автомобилни производители като Nissan и китайците от Chery Auto, които да снабдяват американския концерн с нови модели, с помощта на които да се разшири допълнително гамата.
По време на автомобилното изложение в Ню Йорк миналата седмица Chrysler представи цялата гама Dodge Challenger – нов модел, но с минало, който би трябвало да доведе тълпите в шоурумите на компанията.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!